Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 26 Okt 2020, 06:23

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 70 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 05 Nov 2013, 01:41 
Avlogget
Brukerens avatar

Sjelden har jeg følt begrepet å gru-glede seg passe bedre enn akkurat nå.
Til søndag skal det avgjøres, og inntil det er over vil muligens noen og enhver kunne fremstå som nærmest premenstruelle.

Kommer Nana tilbake?
Starter Kovacs?
Keita, Kastrati eller Wikheim?
4-2-2 eller gode gamle 4-3-3?
Hvordan takles presset?
Har araberne en fordel av å slippe press?
Skal vi klare det vi gjorde for 43 år siden?

Søndag kan store minner og nye legender skapes.

Diskuter kampen her. Forhåpentligvis hjelper det å snakke sammen om dette, og jeg unngår mental kollaps i løpet av uka.

Hvis Gud ikke er Godset-fan, hvorfor er da himmelen hvit og blå?

8)

Topp

InnleggSkrevet: 05 Nov 2013, 02:24 
Avlogget

Dette er ikke bra for kroppen min. Har gått med en diger klump i brystet siden søndag kl 8. Jeg er så sinnssykt nervøs. Vet ikke om jeg klarer å se på kampen.. Isåfall må noe stå klar med en mobil og 113 nr. Men samtidig gleder jeg meg som en liten unge på julaften. Vinner godset kommer drammen til å eksplodere.

Viktig at vi er 100% tilstede mentalt, og ser på dette som en helt vanlig kamp vi SKAL vinne på marienlyst. Begynner vi å tenke på at gullet ryker vis vi taper, så kan det gå galt! Men jeg har stor tro på gutta :)

Søndag kl 6 inviterer godset til fest, ta med deg humøret og hver en gjest. Etterpå blir det øl og du sprenge på deg en dress, for da har godset briljert på gamle gress. Engblom og haukås kan skyte på tur, men det nytter ikke mot Godsets kinesiske mur. Vi har ghanas landslagskeeper adam larsen kwarasey, dette kan kun gå en vei. Vi har vilsvik... norges bale, og det kan jo aldri slå feil. Madsen og Horn, sammen de to, nytter det ikke om du heter jostein flo. Spissene temmes, sjansene brennes, et stopperpar som aldri vil glemmes. Maestro 8 med pasninger på fot, styrer kamper uten noe rot. Abdi og nana sammen på midten, styrer vi showet og hele Dr*tten. Vis Ronny engasjerer, Storflor serverer, vil dette bli en kamp vi sjeldent opplever! GODSET GULL 2013 :D :D

Topp

InnleggSkrevet: 05 Nov 2013, 09:16 
Avlogget

Blå og Stolt skrev:
Vi har vilsvik... norges bale, og det kan jo aldri slå feil

ser ikke ut til at Vilsvik kommer til å spille :( :( Strekket fra søndag
er nok for kraftig til at han kommer tilbake til GULLKAMPEN.

Topp

InnleggSkrevet: 05 Nov 2013, 10:15 
Avlogget
Brukerens avatar

Sover påfallende mye dårligere om natta siden søndag. Hjernen klarer ikke legge vekk kampen, den kjører alle mulige senarioer, så både LSK-RBK og SIF-FKH blir en sann fryd å bli ferdig med i virkeligheten. Måtte det ende med en eksplosjon av lykkelige følelser, en grunn til heller ikke å få sove denne natten, men det pga heftig feiring.

Jeg har mest tro på suksess tidlig i kampen om vi kjører 433. På den annen side så vet jeg ikke hvor klar Nana er når han har vært ute over flere kamper, og ikke har trent skikkelig med laget. Kanskje er det bedre å heller stille i 442 med gutta som har kamper i beina den siste tiden?

Vislvik ute er negativt, men gutta må gjøre dette til noe positivt. Hamod må gis godt med kred på treningene nå, slik at han er supertygg på seg selv når oppgjøret starter. Fremsnakking kan kun virke godt for alle gutta denne siste uken.

Topp

InnleggSkrevet: 05 Nov 2013, 11:59 
Avlogget
Brukerens avatar

oscarwilde skrev:
Blå og Stolt skrev:
Vi har vilsvik... norges bale, og det kan jo aldri slå feil

ser ikke ut til at Vilsvik kommer til å spille :( :( Strekket fra søndag
er nok for kraftig til at han kommer tilbake til GULLKAMPEN.

Dette har da jeg aldri skrevet... Men skjønner at det er lett å være litt forvirret om dagen. Vi opplever noe vi ikke er helt vant med :lol:

Uansett tror jeg Hamoud ikke nødvendigvis blir noe stort tap relativt til Vilsvik. Sistnevnte hadde nok vært foretrukket om begge var friske og klare, men Skjeggen er i mine øyne en topp spiller. Skulle gjerne sett ham putte en gang til i år :lol: :lol:

Hvis Gud ikke er Godset-fan, hvorfor er da himmelen hvit og blå?

8)

Topp

InnleggSkrevet: 05 Nov 2013, 12:11 
Avlogget

Herre min hatt for en kamp det kommer til å bli på Gamle Gress kommende søndag - nervene kommer til å ligge tykt over hele byen...Haugesund kommer til Drammen proppfulle av selvtillit med bronsemedalje rundt halsen etter syv strake kamper uten tap, og marginalt lavere poengfangst enn oss de siste 13 kampene, henholdsvis 4-3-0 de siste syv og 8-4-1 de siste tretten. Vi har til sammenligning 5-2-0 og 9-3-1. Haugesund er tippeligaens fjerde beste bortelag. Det som er litt interessant er imidlertid at deres siste tap kom på kunstgress, mot Sarpsborg. Poengfangsten på bortebane har kommet som et resultat av kampene på naturgress, på kunstgress har de kun en seier, samt en uavgjort og fire tap. La oss håpe at gutta legger til det femte tapet på kunstgress denne sesongen.

Våre gutter må nullstille, ikke tenke konsekvens, vi har på mange måter alt å tape nå, selv om det ikke medfører riktighet det Perry sier at vi har hatt gullet i 14 dager. Har aldri hatt sansen for den klovnen som tydeligvis har behov fra å fjerne presset fra egne skuldre. Han når ikke Ronny til anklene.

Ber om at gutta skjenker byen det første gullet på 43 år og det første for min del i løpet av utallige opp- og enda flere nedturer som Godset supporter gjennom 25 år. Dette kan bli en tvers i gjennom magisk aften.

Topp

InnleggSkrevet: 05 Nov 2013, 16:15 
Avlogget
Brukerens avatar

Blå og Stolt skrev:

4-2-2 eller gode gamle 4-3-3?

Jeg håper for guds skyld vi ikke stiller med 4-2-2, greit vi er gode, men føler det blir å gi Haugesund en litt for stor fordel på Bana :p

Topp

InnleggSkrevet: 05 Nov 2013, 19:00 
Avlogget

Sitter i all nervøsitet og leser "alt" på nettet som kan være relevant for kampen på søndag. Jeg sitter igjen med en følelse om at rævbk har begynt et spill i media hvor de prøver å fremstå som sympatiske og ydmyke!!!!!
Faen for en gjeng, håper vi gjør tidenes kamp og gruser haugesund til hælja.

Topp

InnleggSkrevet: 05 Nov 2013, 19:36 
Avlogget

Anakin. skrev:
Jeg sitter igjen med en følelse om at rævbk har begynt et spill i media hvor de prøver å fremstå som sympatiske og ydmyke!!!!!
.

Perry forsøker kanskje, men får det overhodet ikke til, makan til usjarmerende type. Sier han er lei drittsnakket, men hvem er det som snakker 10 ganger mer om andre lag enn sitt eget? Med det budsjettet han disponerer forstår jeg dog godt at han svetter....

Topp

InnleggSkrevet: 05 Nov 2013, 20:11 
Avlogget
Brukerens avatar

Spent på treningen og nyheter ang Vilsvik. Sjansen er liten for at han stiller, men inntil MR undersøkelsen er bekreftet gir det lite håp.
Håper noen kan titte innom treninga imorra. Spent på Nana, spent på Sørum forseres, spent på intensiteten, stort sett spent på alt.
Jeg var griserolig før til kampen. Nå må jeg prøve å utsette tanken på fkh kampen for å holde fokus.

Topp

InnleggSkrevet: 05 Nov 2013, 22:18 
Avlogget
Brukerens avatar

Håper inderlig vi får høre denne etter kampen.
http://www.nrk.no/buskerud/godset-lager-gullsang-1.11338507?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Topp

InnleggSkrevet: 05 Nov 2013, 22:42 
Avlogget

lukter tidenes jinx her. Festen er planlagt, skjerfene trykkes, og nå blir til og med en sang laget. Herregud for en nedtur det kommer til å bli vis vi får sølv. Folk generelt pøser ut med at sølv er bra det også.. ja det er det, men jeg kommer til å begynne å grine vis vi får sølv. Er lov å planlegge ja, men virker som hele drammen har strøket finstasen før søndag.

Topp

InnleggSkrevet: 05 Nov 2013, 22:47 
Avlogget
Brukerens avatar

Dios skrev:
lukter tidenes jinx her. Festen er planlagt, skjerfene trykkes, og nå blir til og med en sang laget. Herregud for en nedtur det kommer til å bli vis vi får sølv. Folk generelt pøser ut med at sølv er bra det også.. ja det er det, men jeg kommer til å begynne å grine vis vi får sølv. Er lov å planlegge ja, men virker som hele drammen har strøket finstasen før søndag.

Selvfølgelig er det en nedtur med sølv slik som sesongen har utviklet seg. Synes det er helt naturlig at klubben også planlegger slik at en eventuell feiring av gull er gjort på forhånd. Synes det hadde vært rævva om vi ikke hadde planer om en slik type fest, med gullsang og det hele. Vi må tåle om vi får sølvet i steden, men vi skal da jammen kunne legge planer for et eventuelt gull når vi leder med ett poeng en runde før slutt!

Og for å klargjøre det, jeg tror ikke på jinx, spøkelser eller overnaturlige evner, selv om det går gjetord om en sjaman oppe fra nord og dårlige resultater for uheldig utvalgt i ettertid :shock:

Topp

InnleggSkrevet: 06 Nov 2013, 08:18 
Avlogget

Som sagt, en ekkel fisk denne Perry:
http://dt.no/sport/kan-bli-tidenes-nedtur-1.8145678
Hvis noen er i tvil, mitt hjerte er blått cup-finale søndagen, Molde-blått.

Topp

InnleggSkrevet: 06 Nov 2013, 10:22 
Avlogget
Brukerens avatar

arto skrev:
Som sagt, en ekkel fisk denne Perry:
http://dt.no/sport/kan-bli-tidenes-nedtur-1.8145678
Hvis noen er i tvil, mitt hjerte er blått cup-finale søndagen, Molde-blått.

Ikke rart han er grinete, han har nå plutslig oppdaget at det som en gang var "hele norges" Rosenborg under en karismatisk Eggen, nå er knapt nok Trøndelags Rosenborg under en trener som kun blir kritisert for at han med budjettet han har ikke klarer å få laget til å spille attraktiv fotball og samtidig lede serien med 20 poeng.

I tillegg skjønner han også at Ronny Deila går 10-gangen utenpå han i sjarm og fotballkløkt. Nei, ikke merkelig at han fremstår sur og lei.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 70 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen