Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 26 Okt 2020, 05:09

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 70 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 08 Nov 2013, 19:30 
Avlogget

Møkk at vi må klare seg uten Vilsvik.

Veldig bekymret for denne kampen. Mange som har tatt gullet på forhånd, utestedet Z hadde alt satt: ''Vi feirer gullet'' på programmet sitt. Haugesund kommer med fire strake seire, de er ikke noe utpreget dårlig bortelag lenger som de har vært de siste årene. Christian Gytkjær ødela gulldrømmen vår i fjor i Sandnes, pass veldig godt på han. Er i det minste betryggende vi har vært solide defensivt de siste kampene.

Kan ikke tro vi får noe hjelp av et LSK-lag uten to nøkkelspillere, som skulle legge seg ned ifølge supporterlederen. Vi må nok gjøre jobben selv. For et nervedrama dette blir. Det er merkelig å si det, men sølv kommer til å føles som nedrykk på søndag, selv om det er fantastisk prestasjon likevel.

Topp

InnleggSkrevet: 08 Nov 2013, 19:32 
Avlogget

rastafari skrev:
Det hadde vært vært fantastisk http://dt.no/godset/mannen-som-kan-gjore-gulleventyret-komplett-1.8150812 Og jeg etterspurte status på TS :lol: Men ikke tatt ut i troppen ennå

Magefølelsen sier at han kan bli matchvinner. Nesten så han må tas ut bare på grunn av at det er episk hvis han putter! Men det er vel lite sannsynlig, basert på at vi har mange alternativer og han er ute av kamptrening. Uansett moro og bra for motivasjonen til neste sesong at kroppen endelig fungerer

Topp

InnleggSkrevet: 08 Nov 2013, 20:01 
Avlogget

TS: 2014 takk. Dette høres bare helt feil ut på nåværende tidspunkt.

Topp

InnleggSkrevet: 09 Nov 2013, 06:16 
Avlogget

Et av mine best minner på fotballbanen de seneste årene må være i 2012 når Lars Iver Strand scorer mot Enga på overtid, og får sin ultimate revansje. Det var nesten for utrolig til å være sant.

Litt av den samme følelsen sitter jeg med om Sørum. Endelig tilbake i sitt kjære godset. Tenk om han kunne fått revansjert en skuffende sesong mot sin tidligere klubb Haugesund i siste og avgjørende serierunde. Fotball er lidenskap. Sørum på søndag, det ville vært magisk.

Topp

InnleggSkrevet: 09 Nov 2013, 16:13 
Avlogget

Vilsvik ute, OG NÅÅ....! Har Johansen vrikket foten... så han er uaktuell til kampen i morgen!!!!!!!!!!!!! er det mulig å ha uflaks.

Topp

InnleggSkrevet: 09 Nov 2013, 16:15 
Avlogget

Hva? Kilde? Dette ødelegger, om mulig, enda mer for mine frynsete nerver

Topp

InnleggSkrevet: 09 Nov 2013, 16:17 
Avlogget

Joe Nuts skrev:
Hva? Kilde? Dette ødelegger, om mulig, enda mer for mine frynsete nerver

Neida, så at alle var så nervøse før kamp at jeg har ikke samvittighet til å tulle slik. Jeg slo bare av en liten spøk for å roe nervene, men tipper folk får hjertet i halsen når de leser det, før det leser denne! ;)

Topp

InnleggSkrevet: 09 Nov 2013, 19:22 
Avlogget

Bruttotroppen:
Adam Larsen Kwarasey, Anders Gundersen, Lars Chr. Vilsvik, Mounir Hamoud, Razak Nuhu, Jørgen Horn, Lars Sætra, Kim André Madsen, Jarl André Storbæk, Simen Brenne, Martin Rønning Ovenstad,
Stefan Johansen, Øyvind Storflor, Muhamed Keita, Abdi, Flamur Kastrati, Dio, Thomas Sørum, Gustav M. Wikheim, Peter Kovacs, Ola Kamara.

3 skal ut i løpet av morgendagen. Synd å se at Nana mangler.

Topp

InnleggSkrevet: 09 Nov 2013, 20:02 
Avlogget
Brukerens avatar

Så artikkel i VG idag at 10 av kapteinene i Tippeligaen håpet Godset vinner. Sandnes Ulf + Brann ønsket Rosenborg "fordi de kjente noen i laget" og to var nøytrale - bl.a. Haugesund valgte ikke å mene noe (er jo et fornuftig svar).

Observerte at Kippe ønsket Godset som vinner, det er bra, alltid likt den karen :-)

Topp

InnleggSkrevet: 09 Nov 2013, 20:06 
Avlogget
Brukerens avatar

stm skrev:
Bruttotroppen:
Adam Larsen Kwarasey, Anders Gundersen, Lars Chr. Vilsvik, Mounir Hamoud, Razak Nuhu, Jørgen Horn, Lars Sætra, Kim André Madsen, Jarl André Storbæk, Simen Brenne, Martin Rønning Ovenstad,
Stefan Johansen, Øyvind Storflor, Muhamed Keita, Abdi, Flamur Kastrati, Dio, Thomas Sørum, Gustav M. Wikheim, Peter Kovacs, Ola Kamara.

3 skal ut i løpet av morgendagen. Synd å se at Nana mangler.

Shit med Nana, men Vilsvik med i bruttotroppen.

Topp

InnleggSkrevet: 09 Nov 2013, 20:07 
Avlogget

Kwarasey - Hamoud, Madsen, Horn, Storbæk - Keita, Abdi, Stefan, Storflor - Dio, Kamara. Blir vel slik i morgen, ønsker meg: Kwarasey - Hamoud, Madsen, Horn, Storbæk - Abdi, Stefan, Ovenstad - Storflor, Kamara, Keita.

Interessant at vi kan bli seriemestere i morgen med bare nordmenn i startellveren (må vel få regne med Kwarasey, selv om han spiller for Ghana)

Topp

InnleggSkrevet: 09 Nov 2013, 20:12 
Avlogget

rastafari skrev:
Shit med Nana, men Vilsvik med i bruttotroppen.

Tipper jeg bare er tåkelegging. Så vidt jeg skjønte fra DT tidligere i uka var det helt uaktuelt?

Topp

InnleggSkrevet: 09 Nov 2013, 20:34 
Avlogget

Nå er det håret for jeg behøver et eller annet beroligende. Kroppen kjennes som om den var på fylla i går. Dønn nervøs og skvetten. La det gå vår vei. Tror gullet må fikses på gamle gress, RBK vil gjøre alt på Åråsen. Dette er helt og holdent opp til gutta. Da håper jeg vi alle ses på kamp samt ikke minst på Bragernes etter kamp med flagg, med latter og glede, med klemmer og ikke minst en pils i hånden med vi synger "gamle gress"

Topp

InnleggSkrevet: 10 Nov 2013, 13:13 
Avlogget

Stikkordet for kampen tror jeg altså bør være entusiasme, entusiasme, entusiasme! Ellers griper alvoret oss som knugende gravalvor.

I en slik entusiasme ligger selvfølgelig faren for å begå feil gjennom å bryte disiplinen på punkter. Men entusiasme i kampen og til kampen er virkemiddelet som gjør det mulig å komme forbi det hele veien å tenke konsekvens og lammes.

Det bør kunne gås ut fra at det som er lært av organisasjon og roller, ligger i ryggraden av spillerne og ikke alt går tapt ved en entusiastisk inngang til kampen. Om nødvendig kan det tas noen grep underveis, bare laget starter den med å vise seg fram som seg selv.

[Det bør det også være for oss på tribunen. Fordriv nervøsitet med å lage patriotisk lyd, istedenfor å bli tause! Dette er det bare å glede seg til! ]

Vi har intet gull på lån som eventuelt kan forspilles, kun et privilegert utgangspunkt! Men gull må vinnes! Men da må vi ville kampen, ønske kampen!

Hvite og BLÅ!

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 10 Nov 2013, 13:44 
Avlogget

Indie, du treffer spikeren på hodet igjen. Entusiasme på bane og på tribunen! Vi er i dag Norges beste og viktigste fotballklubb, that's a fact. La det syntes!

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 70 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen