Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 08 Aug 2020, 19:53

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 25 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 02 Apr 2016, 11:45 
Avlogget

Troppen
http://www.godset.no/news/article/paaxc ... -haugesund

Topp

InnleggSkrevet: 02 Apr 2016, 12:11 
Avlogget

MrBlue2 skrev:

Marcus har trent 100% denne uken. Siste økt i dag.... så får vi håpe at han spiller søndag dersom det er forsvarlig!

Du som følger treningene... Er Petter skadet?
Han har jo bare blitt borte uten omtale, og er ikke med i kamptroppen nå heller, ser jeg.

Topp

InnleggSkrevet: 02 Apr 2016, 12:16 
Avlogget

1980 skrev:
MrBlue2 skrev:

Marcus har trent 100% denne uken. Siste økt i dag.... så får vi håpe at han spiller søndag dersom det er forsvarlig!

Du som følger treningene... Er Petter skadet?
Han har jo bare blitt borte uten omtale, og er ikke med i kamptroppen nå heller, ser jeg.

Hei! Jeg følger bare de jeg får tid til... 2 siste uke... Petter har trent alternativt og det ser desverre ikke ut som han er klar for fotball-økter... ser at han kjører mye stabiliserende øvelser....

Topp

InnleggSkrevet: 02 Apr 2016, 12:28 
Avlogget

Ok.
Synd for Petter, og synd for oss.

Men, det begynner å bli et mønster i det å hente 30+ åringer som er vant til vanlig gress til kunstgresset vårt, for så å se at de blir nærmest kontinuerlig skadet mens de er her.
Sørum, Vaagan Moen, ungfolan Horn o.s.v.

Topp

InnleggSkrevet: 03 Apr 2016, 22:54 
Avlogget

Ingen stor kamp i dag, men skikkelig digg med 3 poeng og 2 flotte mål.
Nana banens klart beste spiller, men synes også Parr begynner å vise seg skikkelig frem nå.

Topp

InnleggSkrevet: 04 Apr 2016, 09:52 
Avlogget

1980 skrev:
Nana banens klart beste spiller, men synes også Parr begynner å vise seg skikkelig frem nå.

Med de to spillerne høyrelevant nevnt vil jeg for min del trekke fram en spiller til. Det er Tokmac Nguen. Der vil en del la hans ikke omsatte sjanser i mål telle i en viss forstand like mye som hans bidrag til et bevegelig spill, bl.a gjennom ledd. Det vil si at i beste fall bedømmes Tokmac til en middels innsats. Noen avisers spillerbørser så vidt jeg skjønner som en av lagets relativt sett svakeste spillere, ja sågar en av banens svakeste spillere. DT skal være unntatt fra den omtalen av aviser. Selv med DT's absolutt mer hederlige vurdering illustrerer likevel dette noe av de individuelle spillerbørsers begrensninger i vurderingen av spilleres bidrag til et lag. For i mine øyne ga Tokmac oss en del av den individuelt bevegelige kreativitet som jeg har fryktet at vi ville savne i årets lag og spillerstall. Der ga Tokmac oss noe av det potensielt savnede, jeg vil si begge omganger selv om det kan ha vært mest i 1. omgang, og viste i mine øyne at han har noe spesielt å tilby i årets sesong. Da gjelder det bare at Tokmac ikke sier seg fornøyd med det, men er like "påskrudd" neste gang han får muligheten, enten det er en hel kamp eller et innhopp.

Senere tilføyelse: Gledelig også å se Martin Rønning Ovenstad putte solid og flott.

[Nokså lite skriving framover nå som det er noe å skrive om, vil ikke skyldes redusert interesse fra min side, men høyaktiv periode i jobb.]

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 04 Apr 2016, 11:49 
Avlogget

Fryktelig godt med 3 poeng. Syns det kladder enda i offensive relasjoner og når FKH går ned til 10 og 9 mann så syns jeg vi bør gå enda mer i strupen på de og forsøke å male de i stykker. Bakre 5'er skal ha skryt da FKH knapt har sjanser i løpet av 90 min. De har vel den der Bugge er sweeper etter 4-5 mins og that's it.

Trioen på midten vinner kampen sentralt. Nana er så herlig spiller når han er i form. Ovenstad scorer med perle og skaffer straffe. Abu styrer butikken bra sjøl med noen balltap.

De tre på topp egentlig de som skuffer mest. Tokmac gjør veldig mye bra men mangler finish product. Høiland jobber å sliter men brenner straffe. Gamlefar på høyrekanten ser jeg snev til relasjoner med oss Vilsvik. Men høyrefoten til Øyvind ser jo iskald ut.

Topp

InnleggSkrevet: 04 Apr 2016, 12:53 
Avlogget

Independiente skrev:
1980 skrev:

Med de to spillerne høyrelevant nevnt vil jeg for min del trekke fram en spiller til. Det er Tokmac Nguen. Der vil en del la hans ikke omsatte sjanser i mål telle i en viss forstand like mye som hans bidrag til et bevegelig spill, bl.a gjennom ledd. Det vil si at i beste fall bedømmes Tokmac til en middels innsats. Noen avisers spillerbørser så vidt jeg skjønner som en av lagets relativt sett svakeste spillere, ja sågar en av banens svakeste spillere. DT skal være unntatt fra den omtalen av aviser. Selv med DT's absolutt mer hederlige vurdering illustrerer likevel dette noe av de individuelle spillerbørsers begrensninger i vurderingen av spilleres bidrag til et lag. For i mine øyne ga Tokmac oss en del av den individuelt bevegelige kreativitet som jeg har fryktet at vi ville savne i årets lag og spillerstall. Der ga Tokmac oss noe av det potensielt savnede, jeg vil si begge omganger selv om det kan ha vært mest i 1. omgang, og viste i mine øyne at han har noe spesielt å tilby i årets sesong. Da gjelder det bare at Tokmac ikke sier seg fornøyd med det, men er like "påskrudd" neste gang han får muligheten, enten det er en hel kamp eller et innhopp.

Senere tilføyelse: Gledelig også å se Martin Rønning Ovenstad putte solid og flott.

[Nokså lite skriving framover nå som det er noe å skrive om, vil ikke skyldes redusert interesse fra min side, men høyaktiv periode i jobb.]

Uansett, så trekker det enormt ned å bomme på fire tilnærmet 100% sjanser. Det holder ikke rett og slett, da vinner man normalt ikke fotballkamper.

Topp

InnleggSkrevet: 04 Apr 2016, 14:20 
Avlogget

Tokmac var frisk offensivt i 1.omg, ja.
Men, han imponerer ingen med den defensive jobbingen sin, og i 2.omg var han rett og slett svak.
Og den siste avslutningen hans (skuddet langt over mål fra 10m) kunne alle se på forhånd kom til å bli bom.
Virket han rett og slett umotivert i 2.omg?
Det så nesten sånn ut på kroppspråket, synes jeg.
Så alt i alt synes jeg ikke han var mer enn middels god.
Men, tendensene er jo der som alltid.

Topp

InnleggSkrevet: 04 Apr 2016, 14:23 
Avlogget
Brukerens avatar

Syntes Tocmak fortjener hedelig omtale. Veldig frisk offensivt, god på småflater og med passningspill i høyt tempo. Kombinerer tiltider flott med de andre og viser gode relasjoner på kant, uheldig som ikke får 2 assist. Kommer seg til muligheter selv om avslutningene er svake, tror dog det kommer seg med selvtilliten etterhvert! Viktig at han får involvering igjen på a-laget så snart som mulig så han ikke dveler på missene i går!

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 25 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: