Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 08 Aug 2020, 19:50

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 28 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 07 Apr 2016, 11:44 
Avlogget

0-6 og festfotball fra gjestene i fjor.

Klarer vi å gjenta det i år?

Og hvordan ser det ut på skadefronten?
Er Marcus og Keita klare for 90min?

Topp

InnleggSkrevet: 07 Apr 2016, 12:35 
Avlogget
Brukerens avatar

Rapportene sier at alle trente i går. Ingen ute med skade. Så får vi se om Marcus og Keita er i god nok form til å starte. Vil tro at vi starter med Tommy, Marcus og Øyvind på topp. Keita på benken.
Resten av laget gir seg vel selv. Tror 11veren blir slik:

Tommy - Marcus - Øyvind
Ovenstad - Abu - Nana
Parr - Valsvik - Madsen - Vilsvik
Bugge

Topp

InnleggSkrevet: 07 Apr 2016, 21:04 
Avlogget

Har en følelse av at laget blir:

Bugge
Vilsvik-Madsen-Valsvik-Parr
Nana-Abu-Ovenstad
Storflor-Høiland-Hamoud

Tror ikke Marcus starter denne kampen, men at en venter til han har fått mer kamp i beina. Håper han får mer enn siste ti min, som han fikk sist. Kunne vært spennende med Tokmack igjen på kant, mener han tilfører mer enn hva jeg føler Høiland gir på kant

Topp

InnleggSkrevet: 08 Apr 2016, 14:06 
Avlogget

Bromfe skrev:
Kunne vært spennende med Tokmack igjen på kant, mener han tilfører mer enn hva jeg føler Høiland gir på kant

Definitivt spennende m.t.p de offensive bidragene hans, men er skeptisk til hvorvidt han holder mål på den defensive biten. Særlig når vi skal spille på bortebane.
Tar heller Tokmac som et friskt pust som innbytter utover i kampen.

Topp

InnleggSkrevet: 08 Apr 2016, 14:11 
Avlogget

Håper Marcus er klar til å starte, og at Høiland tar venstre kanten foran Parr. Resten av start-11'rn er vel den samme som sist kamp?

3 poeng ville vært sååå bra, men absolutt ikke noen enkel kamp!

God kamp!

Hmmmm....

Ingen Marcus Pedersen, ingen Muhamed Keita....

Troppen: Espen Bugge Pettersen, Lukasz Jarosinski, Mounir Hamoud, Lars Vilsvik, Kim André Madsen, Marius Høibråten, Gustav Valsvik, Henrik Bredeli, Jonathan Parr, Mohammed Abu, Nana Boateng, Martin Rønning Ovenstad, Petter Vaagan Moen, Francisco Junior, Øyvind Storflor, Tokmac Nguen, Kristoffer Hoven, Tommy Høiland

Sist endret av MrBlue2 den 08 Apr 2016, 14:56, endret 1 gang

Topp

InnleggSkrevet: 08 Apr 2016, 14:55 
Avlogget

Espen Bugge Pettersen, Lukasz Jarosinski, Mounir Hamoud, Lars Vilsvik, Kim André Madsen, Marius Høibråten, Gustav Valsvik, Henrik Bredeli, Jonathan Parr, Mohammed Abu, Nana Boateng, Martin Rønning Ovenstad, Petter Vaagan Moen, Francisco Junior, Øyvind Storflor, Tokmac Nguen, Kristoffer Hoven, Tommy Høiland

Verken Marcus Pedersen eller Muhamed Keita er 100 prosent kampklare, og blir derfor ikke med til Tromsø.

4 angrepspillere hvor en har 0 min og holder junior alder(?). Lenge siden vi har vært så tynt besatt på i kvalitet og kvantitet som nå.

Topp

InnleggSkrevet: 08 Apr 2016, 18:36 
Avlogget

Kan fort bli en tøffere match enn vi liker, dette her.

Det ender vel med Mounir på venstrevingen, vil jeg tippe.
Tokmac holdt kun drøye 60min hjemme sist, og å starte med en spiller som ikke tåler 90min er kanskje ikke det klokeste i en vrien bortekamp?

Topp

InnleggSkrevet: 08 Apr 2016, 19:30 
Avlogget

På en plass aner jeg en annen spiller enn andre antatte lagoppstillinger her: Jeg tror Kim Andre Madsen ble foretrukket p.gr a sin pasningskvalitet mot Haugesund. For da kunne det forventes behov for dette bakfra. Men med mindre Tromsø skulle ha noen spesielt raske angrepsspillere (jeg er uvitende om de har det eller ei), så må vi vente at det er sikkert forsvarsspill fra midtstopperparet som vil stå i høysetet. Der er Marius Høybråten mer prøvd i det i senere tid enn Kim Andre Madsen som har vært så mye ute. Marius virker også å ha et godt defensivt samarbeid med Guatav Valsvik. Så min forutanelse, dersom det anlagte perspektivet holder, er at Marius spiller denne kampen.

Offensivt vet jeg ikke hvilke spillere jeg skal gjette på.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 08 Apr 2016, 21:48 
Avlogget

Independiente skrev:
På en plass aner jeg en annen spiller enn andre antatte lagoppstillinger her: Jeg tror Kim Andre Madsen ble foretrukket p.gr a sin pasningskvalitet mot Haugesund. For da kunne det forventes behov for dette bakfra. Men med mindre Tromsø skulle ha noen spesielt raske angrepsspillere (jeg er uvitende om de har det eller ei), så må vi vente at det er sikkert forsvarsspill fra midtstopperparet som vil stå i høysetet. Der er Marius Høybråten mer prøvd i det i senere tid enn Kim Andre Madsen som har vært så mye ute. Marius virker også å ha et godt defensivt samarbeid med Guatav Valsvik. Så min forutanelse, dersom det anlagte perspektivet holder, er at Marius spiller denne kampen.
.

Her er jeg uenig med deg, med tanke på behov for bytte av stopper. Anser Høibråten som en tøffere stopper, men oppfatter ikke at Tromsø per nå har de tøffeste offensive spillerne. Føler derfor at det er viktigere med pasningsferdigheter og mulighet for å bryte gjennom ledd. Tromsø er et lag som er godt organisert, men med mindre offensiv kraft nå enn tidligere. Om en da satser på Madsen kan en muligens presse Tromsø høyere og samtidig inneha en defensiv trygghet om de skulle kontre

Det som er viktig er at en klarer å skape nok trykk i boks offensivt, og en er da avhengig av at Nana fortsetter med sine offensive bidrag, samtidig som jeg håper også Ovenstad løfter denne delen av spillet sitt litt. Ser farene ved bruk av Tokmack, men heller fortsatt mot at jeg håper han starter, og da blir erstattet av Hamoud utover kampen. Med de tilgjengelige offensive spillerne er det at en av spillerne kan gjøre ting på egenhånd viktig. Noe jeg ikke føler er tilfelle med Storflor per nå eller Høiland

Topp

InnleggSkrevet: 08 Apr 2016, 22:39 
Avlogget

Her var jeg desidert utydelig. Jeg ga ikke uttrykk for noe eget standpunkt, men hva jeg trodde trenerteamet ville vektlegge nå, gitt hvem som tilsynelatende offensivt er tilgjengelige. Jeg har for egen del ikke noe personlig standpunkt i dette øyeblikk. ( Jeg har nesten ikke tenkt fotball de siste dager, men omtrent bare jobb.)

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 08 Apr 2016, 23:22 
Avlogget

Independiente skrev:
Her var jeg desidert utydelig. Jeg ga ikke uttrykk for noe eget standpunkt, men hva jeg trodde trenerteamet ville vektlegge nå, gitt hvem som tilsynelatende offensivt er tilgjengelige. Jeg har for egen del ikke noe personlig standpunkt i dette øyeblikk. ( Jeg har nesten ikke tenkt fotball de siste dager, men omtrent bare jobb.)

He he, mulig jeg feil leste også, men opplever mer som en frykt at trener teamet setter opp et for defensivt lag i denne kampen. Da med Hamoud på kant og Høybråten i forsvar for sikring av resultat. Håper virkelig en satser offensivt, en vet jo at Lehne kommer til å skåre i kampen :?

Topp

InnleggSkrevet: 09 Apr 2016, 10:39 
Avlogget

Independiente skrev:

Offensivt vet jeg ikke hvilke spillere jeg skal gjette på.

Jeg vil vel tro at både Øyvind og Tommy er helt bankers.
Så er venstrevingen helt åpen mellom to svært ulike spillere i Mounir og Tokmac, hvor jeg tipper kampplanen vår avgjør hvem av de som starter og hvem som skal være den som kommer inn etterhvert.

Topp

InnleggSkrevet: 10 Apr 2016, 17:00 
Avlogget

Dagens lagoppstilling er:

Bugge - Vilsvik, Madsen, Valsvik, Parr - Nana, Abu, Ovenstad - Storflor, Høiland, Tokmac

Da blir det spennende å se hva laget får til, en kan vel ikke forvente en målrik affære her

Topp

InnleggSkrevet: 10 Apr 2016, 17:20 
Avlogget

Med andre ord samme XI som mot FKH.

Topp

InnleggSkrevet: 10 Apr 2016, 18:53 
Avlogget

Pinlig svakt. Null spill og kun fisle avslutninger fra distanse så topper vi en ræva omgang med og få en i ræva etter Vilsvik glor på ball.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 28 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: