Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 07 Des 2019, 01:21

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 20 Mai 2018, 12:33 
Avlogget

Ny vanskelig bortekamp, som en virkelig trenger å få en god opplevelse i. Her vet en akkurat hva som kommer, med tanke på spillstil hos motstanderen, innsats og tæl fra start til slutt. Klassisk spillestil som Godset sliter med å løse, så får en bare håpe at en denne gangen finner en løsning. Uansett håper jeg å se smil blant spillerne, og at de får en god opplevelse, som de kan bygge videre på. De manglende smilene, som en følge av manglende selvtillit er en av nøklene til at ting skal endre seg

Om jeg skulle ønske meg en start 11'er så ser den slik ut:
-----------------Bugge--------------
Vilsvik-Madsen-Glesnes-Parr
---------Hauger-Stengel---------
Tokki---------EUA----------Pelle
----------------MP-----------------

Topp

InnleggSkrevet: 21 Mai 2018, 20:23 
Avlogget

Det er vel egentlig ingenting å si etter kampen...

Topp

InnleggSkrevet: 22 Mai 2018, 00:06 
Avlogget

Nei.

Topp

InnleggSkrevet: 22 Mai 2018, 09:11 
Avlogget

Det går jo an å si skandale for eksempel. Dette er helt på linje med cup exiten mot 3050 i fjor. Når man i tillegg vet at vi i år har "dobbel dekning" på alle plasser og et budsjett de fleste andre bare kan drømme om, er dette hårreisende svakt. Vet ikke om Toro er mannen til å dra dette mannskapet opp og frem - på den annen side, hvem er tilgjengelig?

Topp

InnleggSkrevet: 22 Mai 2018, 10:16 
Avlogget

Silvan Barco skrev:
Det går jo an å si skandale for eksempel. Dette er helt på linje med cup exiten mot 3050 i fjor. Når man i tillegg vet at vi i år har "dobbel dekning" på alle plasser og et budsjett de fleste andre bare kan drømme om, er dette hårreisende svakt. Vet ikke om Toro er mannen til å dra dette mannskapet opp og frem - på den annen side, hvem er tilgjengelig?

Det er helt riktig at en kan kalle det en skandale ja. Problemet mitt var at om jeg hadde skrevet et lenger innlegg i går, så ville det kommet mye. Mannskapet er mer enn godt nok til at en skal befinne seg et helt annet sted på tabellen, og nei jeg tror ikke Toro er mannen til å snu det. Allikevel tror jeg at han fortsatt er trener videre, men at en får se endringer i spilltilnærming. Magefølelsen sier at den som skulle hatt æren for snu operasjonen forrige sesong igjen blir en aktiv bidragsyter... Og den eneste jeg per i dag kan tenke meg som trener for Godset. La oss håpe Start henter Toro, som det har vært nevnt i VG

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: