Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 30 Okt 2020, 05:33

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 16 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 06 Apr 2019, 19:48 
Avlogget

Ja hva skal en nå forvente i morgen? Viktig at en ikke bare blir liggende i forsvar, da tapes kampen. Samtidig kan en ikke gå for offensivt ut, for jeg tror ikke en klarer å trykke Brann bakover i lengden. Så her er det virkelig en utfordring for trenerne. Tror en skal variere press både offensivt og defensivt. Så er jeg vel ikke kjempe optimist, men det kommer alltid overraskelser så la oss håpe

Topp

InnleggSkrevet: 06 Apr 2019, 21:04 
Avlogget

Tror nok denne kampen kommer til å stoppe mage-flashingen til BP....

Blir noen bytter men tror ikke BP vil at det skal komme ut.....

Topp

InnleggSkrevet: 06 Apr 2019, 21:30 
Avlogget

Skal være meget fornøyde om vi får med oss 1 poeng...

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

Topp

InnleggSkrevet: 07 Apr 2019, 00:02 
Avlogget

Troppen mot Brann:

1. Viljar Myhra
40. Morten Sætra

2. Mounir Hamoud
3. Jonathan Parr
5. Jakob Glesnes
14. Nico Mickelson
26. Lars Vilsvik
39. Lars Sætra

6. Henning Hauger
7. Herman Stengel
8. Johan Hove
11. Kristoffer Tokstad
19. Halldor Stenevik
23. Martin Spelmann
25. Stian Ringstad
29. Yacouba Sylla

10. Marcus Pedersen
30. Mos Abdellaoue
90. Amahl Pellegrino

Topp

InnleggSkrevet: 07 Apr 2019, 10:44 
Avlogget

Antar at en i denne kampen gjør bytter med tanke på defensiv trygghet, så skulle jeg gjort en antagelse så blir det noen bytter på midten. I tillegg ville jeg trodd at enten MP eller Mos starter på topp alene. Valget der forteller vel noe om hvordan en ønsker å spille

Topp

InnleggSkrevet: 07 Apr 2019, 10:50 
Avlogget

Bromfe skrev:
Antar at en i denne kampen gjør bytter med tanke på defensiv trygghet, så skulle jeg gjort en antagelse så blir det noen bytter på midten. I tillegg ville jeg trodd at enten MP eller Mos starter på topp alene. Valget der forteller vel noe om hvordan en ønsker å spille

Marcus har trøblet med et kne(?) denne uken....

Topp

InnleggSkrevet: 07 Apr 2019, 12:34 
Avlogget

Jeg tror også at det må til delperioder med et motspill, igangsatt med en variert presshøyde, for at vi skal unngå å bli trykket i stykker. Det kan gjerne bli en bestemt spiller med løp i ulike rom som kan bli vår fremste kandidat til å putte.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 07 Apr 2019, 18:52 
Avlogget

Start XI:

Myhra -
Vilsvik - Glesnes - Sætra - Parr -
Tokstad - Hove - Sylla - Stengel - Pellegrino -
Mos

Topp

InnleggSkrevet: 07 Apr 2019, 20:53 
Avlogget

Godset leder 1-0 etter 45 min. Ikke fullstendig ufortjent heller.

Håper Brann fortsetter med "rot" og personlige feil i 2. omgang også... da kan vi ha en sjanse til å ta med 3 poeng hjem til Drammen :twisted:

Topp

InnleggSkrevet: 07 Apr 2019, 21:52 
Avlogget

Første omgang synes jeg Godset var gode, og klarte å i perioder etablere noe angrepsspill. Andre omgang er en helt annen historie.. Første delen var bare helt desperat forsvar, før en fikk noe kontroll utover omgangen. Uten at en klarte å etablere noen form for angrepsspill, eller evne å holde på ballen. Følelsen nå er vel nesten litt flau, dette er ikke den fotballen jeg ønsker Godset skal stå for. Forstår at det ikke alltid er enkelt, men føler liksom en legger opp til det med tilnærmet 5 mann bak. Skulle ønske en kunne brukt egenskapene til Sylla og Stengel som ballvinnere litt høyere i banen.

Sylla viser igjen at han virkelig er en tilvekst til laget, likte godt det Stengel viste utover kampen med tanke på å vinne ball. Håper pasninger sitter litt bedre utover sesongen. Hove viser igjen at han har noen spennende ferdigheter og likte hva Mickelson viste som kant med vilje og forsøk. Trenger nok litt mer kampform, men ser ut til å ha potensiale

Det som en virkelig må jobbe med er unødvendige gulekort, nå har vel allerede MP og Glesnes to hver, i tillegg til minst tre andre spillere med et. Det kan ikke fungere i lengden med så mye kort

Topp

InnleggSkrevet: 07 Apr 2019, 21:54 
Avlogget

.....uansett veldig fornøyd med 1 poeng i denne vanskelige bortekampen!

Topp

InnleggSkrevet: 07 Apr 2019, 22:07 
Avlogget

MrBlue2 skrev:
.....uansett veldig fornøyd med 1 poeng i denne vanskelige bortekampen!

Er ikke uenig der :D Men så ønsker jeg fortsatt noe annet med tanke på spill

Topp

InnleggSkrevet: 07 Apr 2019, 23:15 
Avlogget

(Som ellers, ikke hatt nerver til å se kamp på TV. Måtte i tilfelle ha vært der.)

Leser om en svært defensiv tilnærmelse til kampen. Får kjøpe det i en sesonginnledning, samt mot et sterkt motstanderlag som , om jeg har riktig inntrykk, dessuten slår mye langt. Etter hva jeg leser, uvant evne hos et SIF-'lag til å stå imot slik trykk.

Så håper jo også jeg at den kampstrategien som jeg leser om, ikke vil være den samme mot alle lag borte.

Gledelig med spilletid til Mickelson.

Da har laget maktet å skaffe seg et sterkt poenggrunnlag som utgangspunkt. Det gir "a boost" for fortsettelsen.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 08 Apr 2019, 08:09 
Avlogget

Istedenfor et bilde av en forsvarskamp som jeg høyst unyansert henviste til i innlegget foran, ut litt for overfladisk lesning, så lurer jeg nå på om Strømsgodset i 1. omgang, bortsett fra det tidvise angrepsspillet som du påpeker, Bromfe, eventuelt også kan ha hatt et par andre ingredienser i tillegg som i tilfelle i de fasene var i stand til å bringe kampen inn et spor som fikk lite til å skje til skade for oss selv.

Topp

InnleggSkrevet: 08 Apr 2019, 21:19 
Avlogget

Independiente skrev:
Istedenfor et bilde av en forsvarskamp som jeg høyst unyansert henviste til i innlegget foran, ut litt for overfladisk lesning, så lurer jeg nå på om Strømsgodset i 1. omgang, bortsett fra det tidvise angrepsspillet som du påpeker, Bromfe, eventuelt også kan ha hatt et par andre ingredienser i tillegg som i tilfelle i de fasene var i stand til å bringe kampen inn et spor som fikk lite til å skje til skade for oss selv.

Det stemmer det, men det ga mulighet til at en i perioder kunne etablere et angrepsspill. Så ikke bare en bakdel, men klart en fordel også. Brann la gjennom sine taktiske valg opp til at dette fungerte meget bra gjennom første omgang

Det som ikke har blitt fremhevet sterkt nok, og som er meget viktig er at laget sto på for hverandre gjennom kampen. Og alle la virkelig ned en innsats det står respekt av, og i denne kampen ingen registrerte negative kroppsspråk. Så kjempe bra at den delen virkelig er tatt tak i, tror det kan være viktig i fortsettelsen av sesongen

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 16 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: