Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 22 Sep 2020, 05:30

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 30 Jun 2020, 18:08 
Avlogget

Jeg er imponert over innsatsen til lagets spillere.

Et spillende Stabæk vil imidlertid bli en defensiv utfordring for vårt skade- og slitasjeutsatte lag, især bak på banen

Jeg håper på en viss forløsning i spillet med ball under de sekvensene av denne kampen som vårt lag innimellom får anledning til det. Vi vil trenge det til en avlastning en gang iblant av spill i forsvar.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 01 Jul 2020, 20:29 
Avlogget

Så ble det sesongens første nederlag.

Motsatt andre reaksjoner jeg leser om, syntes jeg for egen del at kampens første snaue halvtime ga et svært så positivt banespill og med en viss avslutningsorientering om enn ikke så mange sjanser. Da kan noen forundres, men den perioden ga meg økt tro på sesongen framover for vårt lag. Det er ikke sikkert at poeng vil vinnes i de kampene at vi spiller best. Men det er uansett nødvendig å kunne oppvise et godt eget kollektivt spill med ball i blant. Så med den kampinnledningen har jeg fått større tillit til vårt lag i fortsettelsen.

Vi trenger riktignok etter hvert å få flere skadede og slitasjerammede spillere tilbake på banen selv om erstattende unge spillere tar godt tak.

Særlig framtredende i det spillet som jeg satte pris på, var i mine øyne Mikkel Maigaard og Nico Mickelson, men også kollektivet fungerte fint i denne perioden. Ellers hadde nok en gang Viljar Myhra noen fine inngripener.

Så blir det hovedtrener HP's utfordring å finne ut om og hvordan de ansatsene i spillet kan føres fram mot større antall åpne sjanser. Honnør fra min side iallfall for å ha brakt laget fram til spillet i den lange kampinnledningen.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: