Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 13 Nov 2019, 21:39

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 223 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 26 Jan 2007, 12:31 
Avlogget
Brukerens avatar

Moli Neux skrev:

Jeg er sikker på at Godset spillerne hadde satt pris på flaggheisingen. Det var et fantastisk tiltak som jeg håper dere vurderer igjen. Ikke bry dere om at folk klager på dette. Dette er noe vi gjør for å hylle Godsetspillerne.

Tenk deg så flott dette gjør seg på TV!!!

det er en grense hvor mange ganger vi kan gjøre dette.. syntes det er litt kjedelig at det dekker utsynet til banen!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 26 Jan 2007, 13:03 
Avlogget
Brukerens avatar

Quote_Me skrev:
Moli Neux skrev:

Jeg er sikker på at Godset spillerne hadde satt pris på flaggheisingen. Det var et fantastisk tiltak som jeg håper dere vurderer igjen. Ikke bry dere om at folk klager på dette. Dette er noe vi gjør for å hylle Godsetspillerne.

Tenk deg så flott dette gjør seg på TV!!!

det er en grense hvor mange ganger vi kan gjøre dette.. syntes det er litt kjedelig at det dekker utsynet til banen!

Jasså, er det en grense for det òg? Kanskje litt kjedelig at de rundt deg roper så høyt at du ikke hører alt også da. Lite typete...

Kan bli en fast greie med flaggheisingen vettu.

Hvis Gud ikke er Godset-fan, hvorfor er da himmelen hvit og blå?

8)

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 26 Jan 2007, 13:31 
Avlogget
Brukerens avatar

typete? ok... jeg syntes bare vi bør ha variasjon.. og syntes kontakten mellom spillerene og oss i GU blir litt dårligere når banneret er oppe. men takk for voldsomt saklige argumenter, du er nok en særdeles oppegående person.

Syntes absolutt ikke det store banneret bør bli en fast greie. men syntes det er kult sånn nå og da

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 26 Jan 2007, 14:25 
Avlogget

Ja det er viktig å tenke på hvor kult det ser ut på tv, det kan jo hende vg starter med terningkast av supporterne etter hver kamp også.( det har de faktisk gjort for de av dere som ikke husker tilbake til fugleberget. ) Det jeg vil fram til er at vi først å fremst er der for spellera på banen ikke tv,avisa, naboen og kollegaen. Syntes det er tøft med flagg jeg også, men som sagt det kan jo være oppe i et min. ikke fem.

Topp

Innleggets emne: Flagget!
InnleggSkrevet: 26 Jan 2007, 20:06 
Avlogget

Anakin. skrev:
Ja det er viktig å tenke på hvor kult det ser ut på tv, det kan jo hende vg starter med terningkast av supporterne etter hver kamp også.( det har de faktisk gjort for de av dere som ikke husker tilbake til fugleberget. ) Det jeg vil fram til er at vi først å fremst er der for spellera på banen ikke tv,avisa, naboen og kollegaen. Syntes det er tøft med flagg jeg også, men som sagt det kan jo være oppe i et min. ikke fem.

Flagget MÅ ned når spillerne presenteres. Det er viktig for å få fullt trykk på syngingen at flagget ikke henger i veien. Vi er vel på kamp for å SE spillerne. Greit at flagget er oppe mens spillerne kommer inn på banen, men ikke når de presenteres!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 26 Jan 2007, 21:38 
Avlogget

Minus skrev:
Anakin. skrev:
Det var langt fra noe flott tiltak det å heise flagget slik det ble gjort første kampen i fjor, jeg personlig syntes det er best å se gutta da de blir ropt opp, flagget kan henge oppe når motstanderlaget blir lest opp, og fjernes med en gang våre kjære skal hylles.

Da er det jo dumt å stå bak flagget :roll:
Mulig det minus, men nå har jeg stått på samme plass i alle år noe som er ganske viktig for meg, har hatt fast plass i mine 15 sesonger som syngene supporter 8)

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 26 Jan 2007, 21:48 
Avlogget

Ros-Kjos skrev:
Anakin. skrev:
Det var langt fra noe flott tiltak det å heise flagget slik det ble gjort første kampen i fjor, jeg personlig syntes det er best å se gutta da de blir ropt opp, flagget kan henge oppe når motstanderlaget blir lest opp, og fjernes med en gang våre kjære skal hylles.

Det er alltid noen som må klage. Mener du vi ikke skal kjøre tifo da eller?
Klart jeg vil ha tifo, jeg sier bare at det er unødvendig å la flagge henge oppe så lenge som det gjorde i fjor. Syntes tifo er kult og har faktisk sponsa tifo gruppa med en del spenn å det oppfordrer jeg også alle andre til å gjøre hvis de har mulighet. Du må lese innlegga før du svarer kjos, det blir bare dumt.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Jan 2007, 01:21 
Avlogget
Brukerens avatar

Kommer GU til å lage sitt eget GU supporterutstyr? Vet om mange supporterklubber som har eget i utstyr utenom klubbens regi.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Jan 2007, 02:45 
Avlogget
Brukerens avatar

Det har GU hatt også, hadde vært kult om det kom noe nytt...

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Jan 2007, 03:25 
Avlogget
Brukerens avatar

Quote_Me skrev:
takk for voldsomt saklige argumenter, du er nok en særdeles oppegående person

Nemmen så sutrete da.. :lol: hehe! Må vel være lov å ikke ta seg så nær av alt (selv om man bor i Bergen)? Hva synes du forresten nå til dags, siden du til stadighet refererer til hva du syntes før i tiden?

On topic: Støtter forslaget om å ha flagget oppe frem til DEFs disipler ropes opp. Greit å kunne hylle disse med "øyekontakt".

GU-effekter både tror og håper jeg det kommer mer av i år.

Hvis Gud ikke er Godset-fan, hvorfor er da himmelen hvit og blå?

8)

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Jan 2007, 03:28 
Avlogget
Brukerens avatar

Quote_Me skrev:
Syntes absolutt ikke det store banneret bør bli en fast greie. men syntes det er kult sånn nå og da

Jeg er helt enig med deg i at det flagget ikke bør bli en fast greie. Noe av poenget med tifo er jo at det skal være litt overaskende, så vi må kjøre forskjellige ting. Men på noen kamper kommer vi nok til å henge flagg eller bannere ned fra tribunen, og de kommer nok til å henge der til etter presentasjonen av spillerne.

Anakin. skrev:
Minus skrev:
Anakin. skrev:

Da er det jo dumt å stå bak flagget :roll:
Mulig det minus, men nå har jeg stått på samme plass i alle år noe som er ganske viktig for meg, har hatt fast plass i mine 15 sesonger som syngene supporter 8)

Hm! fast plass i dine 15år som syngende supporter? Jeg finner det litt merkelig med tanke på at Unionen flytta fra jernbanesvillene og over til norgipstribunen i 1998.... :wink:
Er forøvrig enig i flere av synspunktene dine, men blir litt oppgitt over at det alltid er noen som må klage når vi kjører tifo.

Tur Ultras

http://www.ilros.no

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Jan 2007, 10:48 
Avlogget

Jeg er tilhenger at det vi gjør dette med det store flagget til en fast greie, men vi kan godt heise det ned når spillerne ropes opp. Men at Godsetspillerne ser det store flagget i det de entrer banen tror jeg gjør dem stolte av å spille for Godset, og stolte fordi de har en så flott gjeng bak seg i tykt og tynt!

Det finnes ikke flottere flagg i hele verden, da er det synd at det kun ble brukt 1 gang forige sesong. At noen kritiserte dette har jeg rett og slett ingen forståelse for.

Jeg ser at Klanen har kommet seg inn på banen med sine flagg. Er det noe for oss.
Jeg synes forøvrig at de store flaggene på flaggstengene er et flott tiltak. Utrolig stilig!
Vi mangler bare kasteruller i marineblått nå!

Og så håper jeg at vi har sett Godset spille i hvite drakter på hjemmebane for siste gang! Hjemmebane = Hjemmedrakt! Vi må være det eneste laget i verden som spiller i bortedrakter på hjemmebane..

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Jan 2007, 12:30 
Avlogget
Brukerens avatar

Moli Neux skrev:
Og så håper jeg at vi har sett Godset spille i hvite drakter på hjemmebane for siste gang! Hjemmebane = Hjemmedrakt! Vi må være det eneste laget i verden som spiller i bortedrakter på hjemmebane..

Dette er jo ikke godset sin skyld, grunnen er jo at bortelaget har tatt med feil draktsett. (Skjedde vel også minst en gang pga at de ikke gadd å trykke opp nye drakter med ny draktsponsor, men dette slipper vi i år.)

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Jan 2007, 12:32 
Avlogget
Brukerens avatar

Var vel også en gang i sommer hvor det var jævlig varmt. Ville prøve å holde seg så kjølige som mulig.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Jan 2007, 13:11 
Avlogget

Det var mot Hønefoss, DEF viste at Hønefoss hadde svarte bortedrakter så viss Godset stilte med hvite drakter måtte Hønefoss bruke sine svarte.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 223 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-19 | Webpublisering og webdesign i Drammen