Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 13 Nov 2019, 22:30

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 223 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 19 Mai 2009, 10:26 
Avlogget

HaakonHK skrev:
Syk tifo fra AIK i går mot Djurgården

http://www.youtube.com/watch?v=8TMI9zgXlaU

Kul effekt! Veldig stilig!

Arnesvingen - Felt 3

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 19 Mai 2009, 10:28 
Avlogget
Brukerens avatar

ArneSvingen2 skrev:
HaakonHK skrev:
Syk tifo fra AIK i går mot Djurgården

http://www.youtube.com/watch?v=8TMI9zgXlaU

Kul effekt! Veldig stilig!

Se den siste linken jeg la ved i forrige innlegg i HQ. Kommentatorene kommenterer ;)

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 19 Mai 2009, 19:13 
Avlogget
Brukerens avatar

Her har vi en lang video fra Djurgården - AIK, kvalitet ;)

http://www.youtube.com/watch?v=Q-9KXoqro2w

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 26 Mai 2009, 12:46 
Avlogget
Brukerens avatar

Noen enkle ting vi kan gjøre når vi synger er snurring av skjerf og løfte skjerfet over hodet som vi gjør på Gamle Gress. Det må selvsagt passe til de sangene vi synger da. Det er enkle grep som gjør at vi ser enda bedre ut på tribunen.

Eksempel: Hva med å ha skjerfet over hodet på "Kom igjen Godset" ? Da vil kanskje DT ta i enda mer også, når de ser at vi markerer oss!

Eller mener folk at det per dags dato ikke finnes forbedringspotensial i Union? Vi har jo trossalt vært veldig gode på tribunen i det siste..

Edit: Tekst

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 26 Mai 2009, 18:00 
Avlogget

HaakonHK skrev:
Noen enkle ting vi kan gjøre når vi synger er snurring av skjerf og løfte skjerfet over hodet som vi gjør på Gamle Gress. Det må selvsagt passe til de sangene vi synger da. Det er enkle grep som gjør at vi ser enda bedre ut på tribunen.

Eksempel: Hva med å ha skjerfet over hodet på "Kom igjen Godset" ? Da vil kanskje DT ta i enda mer også, når de ser at vi markerer oss!

Eller mener folk at det per dags dato ikke finnes forbedringspotensial i Union? Vi har jo trossalt vært veldig gode på tribunen i det siste..

Edit: Tekst
Drit kult, kansje vi skulle tatt kom i gjen godset ved utmasj til 1.omg etter musikken har lagt seg? Syntes også sangen "se de stolte blå......"
passer best når gutta kommer ut til 2.omg.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 26 Mai 2009, 22:05 
Avlogget
Brukerens avatar

Ja jeg tror også at det hadde vært kult å brukt litt mer "effekter" under kampene. Ser for meg Kom Igjen Godset med skjerfene over hodet. Det ropet varer jo lenge. Så nydelig å få vist fram de blå og hvite skjerfene :D I tillegg til at jeg tror DT vil ta i mer, så tror jeg også at VI vil ta i enda mer pågrunn av at vi viser fram skjerfene.

Kunne vært en fin måte å markere for de andre på tribunen at vi kjører "Kom igjen Godset"!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Mai 2009, 16:54 
Avlogget

HaakonHK skrev:
Ja jeg tror også at det hadde vært kult å brukt litt mer "effekter" under kampene. Ser for meg Kom Igjen Godset med skjerfene over hodet. Det ropet varer jo lenge. Så nydelig å få vist fram de blå og hvite skjerfene :D I tillegg til at jeg tror DT vil ta i mer, så tror jeg også at VI vil ta i enda mer pågrunn av at vi viser fram skjerfene.

Kunne vært en fin måte å markere for de andre på tribunen at vi kjører "Kom igjen Godset"!

Denne støttes! GU er tamme år det gjelder visuelle ting, dette hadde vært kjempebra!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 28 Mai 2009, 16:10 
Avlogget
Brukerens avatar

http://www.youtube.com/watch?v=LBBPoyXEOhM

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 04 Jun 2009, 13:52 
Avlogget
Brukerens avatar

En annen ting som jeg har sett klubber i utlandet har gjort er at alle setter seg ned på setene. Alle roper åååååååååååå, en god stund, og plutselig hopper alle opp og synger, snurrer skjerf, flagg og lignende! Drit tøft, men det må selvsagt komme en passende sang etterpå!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 05 Jun 2009, 08:31 
Avlogget

Sitat:
Men om det er slik at vi ikke vil utvide reportoaret, så skal ikke jeg blande meg mer.

Det kan virke som vi ikke er interressert i å fornye oss eller komme med nye sanger mer. Vi fortsetter å kjøre på med det samme år etter år og for å være ærlig begynner jeg å bli lei av f.eks å synge "hello hello" 10 ganger hver kamp. Det virker som vi er livredde for å prøve noe nytt, enten det gjelder nye sanger, eller andre ting på tribunen..
Det å fornye seg er drit viktig i denne sammenheng, og sender positive signaler til andre som ennå ikke står på bss, men vurderer å gjøre det...

Synes de som styrer og steller er aaaltfor slappe her! Det er dere som har tatt på dere ansvaret å løfte unionen hakket videre men vi står akkurat der vi var i fjor og året før der. (egentlig litt dårligere)
Så brannkampen i reprise og bss er jo faan meg bare halvfull med stående fans...

Med andre ord: Få inn et par av de nye sangene nå! Vi er nødt til å utvikle oss og det gjør vi ved å skape nye sanger og rop!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 05 Jun 2009, 08:44 
Avlogget

wanksta skrev:
Sitat:
Men om det er slik at vi ikke vil utvide reportoaret, så skal ikke jeg blande meg mer.

Det kan virke som vi ikke er interressert i å fornye oss eller komme med nye sanger mer. Vi fortsetter å kjøre på med det samme år etter år og for å være ærlig begynner jeg å bli lei av f.eks å synge "hello hello" 10 ganger hver kamp. Det virker som vi er livredde for å prøve noe nytt, enten det gjelder nye sanger, eller andre ting på tribunen..
Det å fornye seg er drit viktig i denne sammenheng, og sender positive signaler til andre som ennå ikke står på bss, men vurderer å gjøre det...

Synes de som styrer og steller er aaaltfor slappe her! Det er dere som har tatt på dere ansvaret å løfte unionen hakket videre men vi står akkurat der vi var i fjor og året før der. (egentlig litt dårligere)
Så brannkampen i reprise og bss er jo faan meg bare halvfull med stående fans...

Med andre ord: Få inn et par av de nye sangene nå! Vi er nødt til å utvikle oss og det gjør vi ved å skape nye sanger og rop!

Kunne ikke blitt mer enig. Vi trenger noen nye "slagere". Fields of anthery har jeg nevnt tusen ganger nå. Ingen andre i NORGE har den.

Marcus-sangen er en annen. Spontansangen er grei, men fungerer ikke i lengden. Folk må da se den.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 05 Jun 2009, 12:16 
Avlogget

Det kommer mange forslag på nye sanger i sangtråden, noen helt håpløse og uduglige, mens noen har potensialet til å bli veldig bra. Jeg tror noen av de gamle traverne som har lagd sanger opp gjennom tidene river seg i håret og er rimelig oppgitt over endel som blir lagt ut her. Men det er viktig at dere bidrar på forumet mer enn dere gjør idag slik at meningene deres kommer frem. Da vil vi få et mye bedre forum med mer "faglig" tyngde selv det ikke er "inn" å være forumrunker. De har også stort sett alltid funnet sanger som ikke er brukt tidligere av andre klubber i norge, noe jeg mener vi burde fortsette med. Hvis jeg har forstått det riktig blir det brukt lang tid på få frem en skikkelig tribuneslager, ikke bare 10 min og legge den ut på youtube. (No offence Håkon) :D De tester den ut og utbedrer den etterhvert som de finner på bedre setninger og ord.

Jeg vil komme med et forslag som kanskje kan være med å utvikle tribunelivet. Jeg mener vi burde samles til et sang/tribune møte hvor alle "gamle" gutta blir med, sammen med endel av de nye som er ivrige på å lage sanger og andre som har lyst til å bidra. Da kan kanskje det bli lært bort noen triks og kanskje også noen av de med lengst ansiennitet kan fortelle litt om hvordan noen av sangene har blitt laget osv. Vi trenger de yngre gutta som kan ta GU videre til nye høyder og da trengs det kanskje litt veiledning fra de som har vært med lengst. Vi trenger nye sanger i reportoaret og det er kommet noen forslag i sangtråden som med litt retting kan bli veldig bra. Fields Of Athenry som Håkon har laget synes jeg er bra og den ble også "godkjent" på sangmøte så den skjønner jeg egentlig ikke hvorfor ikke vi har tatt i bruk. Jeg synes folk får si fra hva de mener og snakke rett fra levra om de ikke er enige i sanger. Vi er tross alt voksne mennesker alle sammen og tåler å høre om andre synes forslagene er ræve eller ikke. Men skal vi ta noen steg videre må vi samarbeide og få i gang flere unggutter som kan ta ansvaret i årene fremover. Så om folk er klare for å ta i et tak så får Bjørklund ta ansvar og arrangere et møte som blir avtalt i god tid så folk får planlagt å være med.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 05 Jun 2009, 14:58 
Avlogget
Brukerens avatar

Bra forslag. Jeg kommer :D Forøvrig er en av grunnene til at jeg legger ut så mye sanger en reaksjon på jeg synes det skjer altfor lite på tribunen. Men noen av forslagene mine er det potensialet i, blandt annet fields of athenry og den siste versjonen av John Sloop B. Å stå rett opp og ned å synge er kjedelig, og er noe av grunnen til at det har vært helt jævlig på tribunen i flere av kampene i år. Det må skje noe, nye sanger, tifo, flagg, skjerf.... Et eller annet.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 08 Jun 2009, 10:33 
Avlogget
Brukerens avatar

Kopiert fra Klanens forum:

Vi må innse at vi lever i 2009 og at alle klubber i hele verden bruker samme melodier på alle sine sanger... Man kan selvfølgelig finne opp egne melodier til hver nye sang, men jeg kan garantere at de blir brukt av andre klubber etterhvert uansett..

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 29 Jun 2009, 15:17 
Avlogget
Brukerens avatar

Kjos !!!! Jeg savner da du stod foran med armene opp i lufta og dro i gang sakte klapping (x4) SIF. Klapp - Klapp - Klapp - Klapp - SIF!

Det må du fortsette med, var jo høydepunktene på kampene!! Gleda meg alltid til du skulle dra i gang den!! :wink:

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 223 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-19 | Webpublisering og webdesign i Drammen