Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 19 Nov 2018, 12:03

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Dette emnet er stengt; du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 25 Jul 2007, 11:53 
Avlogget

Dette forumet du leser i nå er forebeholdt diskusjoner om tribuneliv primært på Godset-matcher, men også i andre matcher i inn og utland. I tillegg til å følge regelene på forumet bør du stille deg selv følgende spørsmål før du poster i dette forumet:

* Er det jeg poster relevant? Hører det inn under andre delforumer?
* Finnes det eksisterende tråder?
* Har jeg noe å bidra med for å utvikle GU på tribunen eller vil jeg bare chatte?

Da dette forumet per dags dato er vår viktigste møteplass for diskusjon av tribunelivet er det viktig at alle følger oppfordringen. Vi gjør stadige fremskritt på tribunen, derfor blir det viktigere og viktigere å få diskutert hva vi gjør riktig og hva vi gjør feil.

Nivået på dette delforumet opp derfor vil moderator-temaet følge opp dette forumet ekstra i framtiden. Ting som ikke hører hjemme her vil bli slettet/flyttet.

Det er mange her som har noe å bidra med, men det er viktig at vi gjør det på riktig måte. Det er veldig gledelig hvis folk er flinkere til å bruke tribunelivstrådene i hyppigere grad. Dette vil gjøre dette forumet, men også andre delforumer ryddigere og mer brukervennlig.

Takk.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Dette emnet er stengt; du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-18 | Webpublisering og webdesign i Drammen