Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 27 Jan 2020, 02:14

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 18 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Blåmandag #2 2008
InnleggSkrevet: 13 Okt 2008, 20:15 
Avlogget

Blåmandag ble gitt ut i sommer for første gang på to år. Utgaven var så som så, men allikevel var det mange meninger om blekka. Atle Kittelsen kalte blant annet blekka eller i det minste deler av blekka for makkverk. Andre har vært mer fornøyd. Egentlig så er ikke det så forbanna viktig hva folk synes, men at Blåmandag blir lagt merke til i Drammen og i resten av Norge er hevet over enhver tvil. Derfor satser redaksjonen på å få gitt ut en utgave til før vi skriver 2009.

Sesongen nærmer seg slutten og de fleste har vel gjort seg opp tanker om både det ene og det andre. Alt fra SIF, spillerne, GU og tribuneliv er ting som bør under lupen i neste utgave. Nå har det aldri vært slik at Redaksjonen bestemmer innholdet, ordet er nemlig temmelig fritt. Det eneste vi forlanger er at du kan stå inne for innholdet i artikkelen/innlegget. Vi fikk også en del henvendelser fra folk som var redde innlegget ikke var langt eller bra nok. Til dere kan jeg si at det overhodet ikke er noe skolestil vi ber om. Kun dine meninger/synspunkter eller drodlinger er av interesse. Gjør ditt beste.
Det klarer vi alle!

Redaksjonen setter en frist til 1. desember for innsendte bidrag. Har du noe på hjerte eller vil dele en og annen morsomhet så ikke nøl med å sende et bidrag til fanzine@godsetunionen.com.

Blåmandag - Litt jobb, mest morro!

Sist endret av Bjørklund den 01 Feb 2009, 21:55, endret 1 gang

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 28 Okt 2008, 23:09 
Avlogget

Drøy måned til fristen går ut, men det betyr ikke at det ikke er lov til å skrive litt nå. Fått inn noen bidrag og noen "lovnader" om bidrag, det holder ikke mål foreløpig. Satser på en enda bedre blekke denne gangen, men da må det tidligere og nye skribenter til.

Vær ditt ansvar bevisst - bidra til Blåmandag!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 10 Nov 2008, 12:39 
Avlogget

20 dager til fristen går ut. Per nå har vi fått mer spam enn innlegg i mailboksen. Her bør folk henge i. Og det er MASSE man kan skrive om nå.

Heng i og gjør en innsats så får vi et julenummer som man kan kose seg med i romjulen. Minner også folk på om at et bidrag ikke trenger å være så vannvittig langt.

Bidraget sendes til fanzine@godsetunionen.com

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 19 Nov 2008, 22:50 
Avlogget

10 dager til fristen går ut, vi trenger flere bidrag og får vi ikke det blir det ikke noe blekke denne gangen.

Jeg tar for gitt at de som har sagt de skal bidra bidrar og at flere bidragsytere melder seg. Er faktisk ikke veldig mye som skal til.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 20 Nov 2008, 11:14 
Avlogget
Brukerens avatar

Kan bare svare for meg selv.....

Jeg driver på :x

Men som du skriver. Det er noen dager igjen 8)

Strømsgodset
Europa League 2011

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 24 Nov 2008, 22:46 
Avlogget

Mottatt fra HemnoN, men responsen er fortsatt for dårlig. Fint om noen kan ta for seg stadionsaken for eksempel. Mange som sitter inne med mye krutt og det kan selvsagt skytes fra hofta.

Når det er sagt så blir det mest sannsynlig blekke også denne gangen. Man har en uke på seg fra i dag!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 28 Nov 2008, 16:15 
Avlogget

De som ønsker å bidra til Blåmandag #2 2008 har helgen på seg. Satser på å sende ut blekka slik at den er i postkassa noe før jul, eventuelt i romjula.

Dvs. at ditt bidrag må være sendt til fanzine@godsetunionen.com innen mandag 1. desember.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 30 Nov 2008, 23:45 
Avlogget

Da er blekka så godt som satt sammen og jeg legger ut en liten liste her over folk som har bidratt. Gjør det av to grunner:
1. Finner du ikke navnet ditt her så har viantagelig ikke fått bidraget ditt. Send det da inn til fanzine@godsetunionen.com asap.
2. De under fortjener kred og tomler opp for at de har bidratt til at det også denne gangen ble en blekke.

Fredrik RC
Framtidig forumlegende
Donkey Kong
Quote_me
Readysteady
Gretten gammel gubbe
Hemmon
Lillestrøm Sportsklubb
Torstein
Kjetilinho
Rune Reiersen
Tørst som faen
Myrris i krøss
Gullkrona
Sorte Svin
ArneSvingen
Høgskolen i Buskerud
Puyol
B.I.T.
Strømsø herreklubs historielag
Godset87
Stonehill Kings
Mario Kempes
Vidar F
Bayer-Bjørn.

Edit: Lagt til navn.

Sist endret av Bjørklund den 01 Des 2008, 21:16, endret 1 gang

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 01 Des 2008, 11:15 
Avlogget
Brukerens avatar

Jeg sendte mitt bidrag i går. Har sendt det på nytt nå.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 08 Des 2008, 18:53 
Avlogget

Dagens kjipe nyhet.

Blåmandag er utsatt på ubestemt tid som følge av at vi må prioritere andre viktige kostnader(bla. nytt medlemssystem, julebord og bussregninger). Vi må prioritere slik denne gangen, spesielt med tanke på at det ikke var budsjettert for denne utgiftsposten i årets budsjett.

Bare å beklage for dere som har ventet, men lover at så fort finansieringen er på plass så fyker blekka i trykken.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 08 Des 2008, 19:08 
Avlogget
Brukerens avatar

Synd, men allikevel en bra avgjørelse.. viktig å prioritere det som faktisk er viktig, og heller la Blåmandag komme når den kommer..

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 08 Des 2008, 19:29 
Avlogget

Spørsmål: er det mulig å komme med nytt matriale til blå-mandag siden den ikke havner i trykken med det første? bare lurer

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 08 Des 2008, 22:49 
Avlogget
Brukerens avatar

hvor mye er det penger er det snakk om?
Kunne dere ikke opprettet en "fanzine-konto"?
Vi hadde jo en egen tifokonto tidligere. Det er sikkert fler enn meg som gladelig ville gitt litt for å få ut Blåmandag.

Har forøvrig full forstålese for avgjørelsen, det viser bare at vi har ansvarsbeviste folk i styret.

Tur Ultras

http://www.ilros.no

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 08 Des 2008, 23:25 
Avlogget

Ros-Kjos skrev:
hvor mye er det penger er det snakk om?
Kunne dere ikke opprettet en "fanzine-konto"?
Vi hadde jo en egen tifokonto tidligere. Det er sikkert fler enn meg som gladelig ville gitt litt for å få ut Blåmandag.

Ingen dum ide Ros-Kjos. Vi er i ferd med å revitalisere (som det så fint heter) driften av GodsetUnionen. Dette for at det styre som blir valg på årsmøte i februar skal kunne bruke mindre tid på uviktige ting, og dermed mer tid på viktige ting som utvikling av tribuneliv, reiser, medlemsservice osv. En egen konto for ulike formål er en ide jeg skal ta med meg på neste ukes styremøte.

Blåmandag koster rundt 10 000 for et nr, all den tid vi sender den ut til medlemsmassen. Når vi allerede har brukt dette beløpet en gang, samt at vi ikke har budsjettert med penger til dette formålet var det ikke forsvarlig denne gangen dessverre. Så det beste du og andre kan gjøre nå er å betale medlemskontigenten, så får vi litt fortgang i sakene :wink:

vb87: Det aner jeg ikke på nåværende tidspunkt, om det heller blir et megasvært sesongstar-nr eller om vi gir det ut ved første anledning har jeg ikke tatt stilling til. Kommer tilbake med mer info så fort jeg har anledning til det.

Til slutt vil jeg bare rette en stor takk til alle bidragsytere og la det være sagt med en gang: Det dere har skrevet skal publiseres, på den ene eller andre måten.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 09 Des 2008, 01:04 
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørklund skrev:
Når vi allerede har brukt dette beløpet en gang (...)

Mottok ikke GU NSAs fanzinestipend (som skulle dekke trykking) til den utgivelsen?

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 18 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: