Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 19 Nov 2018, 10:54

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 52 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 14 Mai 2013, 20:01 
Avlogget

http://dt.no/nyheter/fire-fikk-10-000-i-bot-for-nodbluss-1.7886733

10000 kr er jo en heftig bot for å fyre opp et par nødbluss. Godt politiet tar tak. :roll:

Fra artikkelen:
Sitat:
– Vi har fått meldinger om at det var flere barn som ble redde.

Dette stemmer. Det var blant annet to barn bak meg, hvorav den ene kan ha vært 8-9 år eller noe. Hun koste seg definitivt ikke. Men man kan jo spørre seg hva så små barn gjør på en en tribune for syngende supportere.

Topp

InnleggSkrevet: 14 Mai 2013, 20:14 
Avlogget
Brukerens avatar

Masse faktafeil i artikkelen. Rimelig spesielt at hu dama også går ut i media når ingen av dem som har blitt tatt har fått beskjed om at dem har fått bot. Når jeg i tillegg også prater med min kontaktperson i politiet , og han sier at han heller ikke hadde hørt no før han leste det i media så lukter det møkk av denne saken lang vei. Godt jeg skal på møte i mårra med politiet.

Når det gjelder små barn så syntes jeg altfor få tar hensyn til at felt U er lokomotivfelt . Syntes at det er direkte uforsvarlig å ha unger der. Mye som skjer ved scoringer og liknende. At det ikke har skjedd ulykker er et under... Ha med kidden på kamp men å stå på U er galskap etter min mening

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 14 Mai 2013, 20:31 
Avlogget
Brukerens avatar

Selv har jeg med 2 små som står nede mot rekkverket for å kunne se, og de syntes blussingen var kjempekult. 10 000 er jo helt sinnsykt, hvilken hjemmel er det som gir lov til å ilegge en personlig bot på en slik størelse? Her bør det sjekkes grundig ut lovligheten av en så stor bot før man velger å vedta den. Bør være stort rom for å kunne forhandle størelsen på boten. Alt over 2000 er for mye.

Topp

InnleggSkrevet: 14 Mai 2013, 20:34 
Avlogget
Brukerens avatar

Drøyt med 10 k ja når du kan selge dop , eller slå ned noen å få mindre. Vi får se hva vi får til i mårra

Leder i Godsetunionen
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 14 Mai 2013, 22:41 
Avlogget

hauk h skrev:
Masse faktafeil i artikkelen. Rimelig spesielt at hu dama også går ut i media når ingen av dem som har blitt tatt har fått beskjed om at dem har fått bot. Når jeg i tillegg også prater med min kontaktperson i politiet , og han sier at han heller ikke hadde hørt no før han leste det i media så lukter det møkk av denne saken lang vei. Godt jeg skal på møte i mårra med politiet.

Nå har ikke din kontaktperson i politiet lov til å gi deg informasjon om en sak som ikke berører deg, så om du ikke er en av de fire som har fått bot, så er det ikke så rart om han ikke forteller deg noe. Når politiet reagerer så voldsomt som de nå gjør, så kan vi vel bare gratulere med å ha gitt NFF nok et argument for å ikke tillate pyro.

Topp

InnleggSkrevet: 14 Mai 2013, 23:16 
Avlogget
Brukerens avatar

Besservisser skrev:
hauk h skrev:

Nå har ikke din kontaktperson i politiet lov til å gi deg informasjon om en sak som ikke berører deg, så om du ikke er en av de fire som har fått bot, så er det ikke så rart om han ikke forteller deg noe. Når politiet reagerer så voldsomt som de nå gjør, så kan vi vel bare gratulere med å ha gitt NFF nok et argument for å ikke tillate pyro.

Nå er det dem som har fått bot vi har prata med . Dem har ikke hørt noe fra politiet. Merkelig å gå ut i media da. Vi i styret i GU har en kontaktperson. Han sa at han ikke hadde hørt no før han så det i media. Han kunne sagt at denne saken kan vi ikke diskutere med deg. Men han viste jo ikke no. Dessuten så lenge ting foregår på GU tribunen så får vi i styret prate sak med politiet. Vi skal i møte i mårra å diskutere saken

Leder i Godsetunionen

Topp

InnleggSkrevet: 26 Mai 2013, 12:16 
Avlogget

Hvordan gikk praten med politiet? Er politi og brannvesen fortsatt komfortable med at det blusses på tribunen?

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 52 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-18 | Webpublisering og webdesign i Drammen