Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 19 Nov 2018, 11:55

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 6 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Reaksjoner: GU - Oddrane
InnleggSkrevet: 16 Sep 2013, 06:48 
Avlogget

Tidvis svært dårlig av oss i går. For få synger, og helt feil sangvalg synes jeg ødelegger mye. Høyeste lydtopp er på et bra nivå, men den nådde vi kun én gang og var paradoksalt nok etter
vi svarte Oddrane med vår pinlige hæ.

Her tyder ikke mye på at vi kjemper om gull. Er vi virkelig så bortskjemte?

Mye å rette på til Enga, både av forsangerne og resten av tribunen.

Topp

Innleggets emne: Re: Reaksjoner: GU - Oddrane
InnleggSkrevet: 16 Sep 2013, 09:54 
Avlogget
Brukerens avatar

MariusPA skrev:
Tidvis svært dårlig av oss i går. For få synger, og helt feil sangvalg synes jeg ødelegger mye. Høyeste lydtopp er på et bra nivå, men den nådde vi kun én gang og var paradoksalt nok etter

Støttes 110%!

Jeg var flau over tribuneprestasjonen vår i går. Lavmål! Denne "Hæ" - ropingen blir bare pinlig! Syng for eget lag, for faen!!

Nå må vi, alle mann/kvinner, opp mange hakk!

Topp

InnleggSkrevet: 16 Sep 2013, 12:16 
Avlogget
Brukerens avatar

AS2 skrev:
MariusPA skrev:

Støttes 110%!

Jeg var flau over tribuneprestasjonen vår i går. Lavmål! Denne "Hæ" - ropingen blir bare pinlig! Syng for eget lag, for faen!!

Nå må vi, alle mann/kvinner, opp mange hakk!

Det verste med "Hæ"- ropingen var jo at da hadde det i tillegg vært stille fra vår tribune over lenger tid, rett og slett dritflaut!! Vi er i en negativ trend, det virker som det blir vanskeligere og vanskeligere for folk å bli med å synge høyt, er jo så vidt det mumles gjennom sangene i stede for at det blir sunget med høy og tydelig stemme.

Topp

InnleggSkrevet: 16 Sep 2013, 20:48 
Avlogget
Brukerens avatar

Labert igår, men synes det sutres vel mye. Var ikke så ille, men odd burde betydd mer.

Synes "Hæ" er helt OK - det stoppa jo det lille som ble hørt. Jada, de ble hørt fordi det var stille hos oss. Men gjentar; valg av sanger burde vært forberedt på annen måte. Og ikke bare fra kamp kamp.

Topp

InnleggSkrevet: 17 Sep 2013, 16:16 
Avlogget

Man skal være bra lite selvkritisk for å ikke kalle GU sin prestasjon mot Odd for ille, for det var det rett og slett. Kan faktisk ikke huske sist vi var like svake?

Vi har av en eller annen grunn allitd hatt en og annen kamp i løpet av sesongen hvor alle plutselig står med lua i hånda og ikke bidrar, i det siste derimot har dette blitt en trend. Merket det spesielt i bortekampen mot Lillestrøm, og ikke minst i går. Engasjementet og trykket er som en pinlig flau bris uten at jeg helt skjønner hvorfor?
Snakket selv med en jeg kjenner fra Oddrane i går, han hadde personlig aldri opplevd GU svakere og lurte faktisk på om det var en eller annen form for protestaksjon e.l han ikke hadde fått med seg.

Jeg aner som sagt ikke hvorfor det har blitt sånn i det siste, men jeg kan jo prøve å komme med mine betraktninger og tanker rundt dette.

Først og fremst stiller jeg meg noen spørsmål etter de siste rundenes svake innsats:

- Hvor har det blitt av organiseringen som vi tidligere har vært så gode på?
- Hvem står frem og tar over når Ivar ikke er Capo?
- Hvem pusher og girer opp når gutta ligger under eller sliter utpå matta?
- Hvor er informasjonen som tydelig gir "turistene" beskjed om hva som forventes av de som står på vår supportertribune?

La det være klart, det er selvfølgelig hver og en sitt ansvar å bidra når man stiller seg opp på GU tribunen. Jeg mener samtidig også at et styret i GU sin aller viktigste oppgave er å legge forholdende så godt som mulig til rette for en best mulig tribuneprestasjon. De siste kampene har ikke dette vært tilfellet.

Jeg ser en klar og tydelig tendens. De gangene vi ikke er godt organisert, (fortrinnsvis med Ivar som Capo) så daler prestasjonen drastisk! Så vidt jeg har fått med meg har vi blandt annet ikke hatt en Capo på noen runder nå. Er det fks. mulig å finne en vikar som kan stille opp når Ivar ikke er til stede eller ikke orker å kjøre på foran der? Jeg bare spør da vi som nevnt synker drastisk i prestasjonen uten.

Skulle gjerne skrevet et mye lenger innlegg merker jeg, men har desverre ikke tid akkurat nå...

En ting er i alle fall sikkert, skjer ikke noe drastisk innen Enga kampen om et par uker så blir vi pissa på i egen grind...

Topp

InnleggSkrevet: 18 Sep 2013, 10:25 
Avlogget

Det har også mye med motstand å gjøre, man blir ikke akkurat gira over å møte Odd og man merker at det ikke er glød på tribunen. Når det er sagt skulle det bare mangle at man gjør det bedre når vi kjemper om gull. Mot enga blir det helt annerledes, alle kommer til å være gira og lystne på å kjøre over pakket. Ivar har etter hva jeg vet sagt at han skal stå foran på trappa og da vil det også være med på å høyne tribunelivet.

Men styret med de tribuneansvarlige må ta mer tak for at vi skal komme opp på nivået vi burde være på.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 6 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: