Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 19 Nov 2018, 11:01

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 16 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Oppmøte
InnleggSkrevet: 09 Nov 2013, 19:04 
Avlogget
Brukerens avatar

Folkens, dette er vår tid. Møt opp tidlig . Håper så mange som mulig er på plass senest 17.15. Dette er den viktigste kampen til Godset i nyere tid . La oss skape et helvetes rabalder for gutta under oppvarminga. Følg med på hva som startes på trappa. Forventer at alle kjører på og synger ut av ville helvete. Ingen mumling. Trykk til og push alt og alle. Sitter du på langsida så heng deg på og dra med folk. Det kommer til å bli ei heksegryte og la oss bidra med det vi kan fra tribunene. Gå gjennom sanger hvis du er usikker på tekst. Dette blir kok

Du fyller mine sanser...

Tribunesjef hauk h

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

Innleggets emne: Re: Oppmøte
InnleggSkrevet: 09 Nov 2013, 19:57 
Avlogget
Brukerens avatar

Prøvde å finne programmet for søndagen - det var snakk om felles avgang Bragernes - når er det - 17:00?

Topp

InnleggSkrevet: 09 Nov 2013, 20:26 
Avlogget

Mega skrev:
Prøvde å finne programmet for søndagen - det var snakk om felles avgang Bragernes - når er det - 17:00?

Ja, sto det på Z sitt program. Burde vært tidligere synes jeg, slik at gutta kunne fått full støtte fra oppvarmingen begynner.

Topp

InnleggSkrevet: 10 Nov 2013, 02:23 
Avlogget

Drit i toget og vært på stadion tidlig, gutta trenger full oppbacking fra de kommer ut på matta på oppvarmingen. Det er i morgen det gjelder, fullt hus, to langsider som brøler og GU som viser seg fra sin beste side så ligger alt til rette!

Nå skal GU vise at vi er verdige å kjempe om GULL!

Topp

InnleggSkrevet: 10 Nov 2013, 09:10 
Avlogget

ArneSvingen skrev:
Drit i toget og vært på stadion tidlig, gutta trenger full oppbacking fra de kommer ut på matta på oppvarmingen. Det er i morgen det gjelder, fullt hus, to langsider som brøler og GU som viser seg fra sin beste side så ligger alt til rette!

Nå skal GU vise at vi er verdige å kjempe om GULL!

+1 :twisted:

Topp

InnleggSkrevet: 10 Nov 2013, 12:11 
Avlogget
Brukerens avatar

Vet ærlig talt ikke hvor mye det betyr at supporterne står og skriker en time før kampen.

Tror gutta går inn i garderoben etter oppvarming, får siste instrukser og pep-talk fra Deila og går så ut i spillertunellen hvor de møter en vegg av lyd og det er da adrenalinet skal strømme og de skal bli klar for kamp.

Hadde spillerne ønsket at supporterne hadde vært tidligere på plass regner jeg med at det hadde blitt tatt hensyn til.

Jeg går i tog OG støtter av all kraft når jeg er på stadion - forhåpentligvis før 17:30. :D

God kamp!

Topp

InnleggSkrevet: 10 Nov 2013, 13:24 
Avlogget

Mega skrev:
Vet ærlig talt ikke hvor mye det betyr at supporterne står og skriker en time før kampen.

Tror gutta går inn i garderoben etter oppvarming, får siste instrukser og pep-talk fra Deila og går så ut i spillertunellen hvor de møter en vegg av lyd og det er da adrenalinet skal strømme og de skal bli klar for kamp.

Hadde spillerne ønsket at supporterne hadde vært tidligere på plass regner jeg med at det hadde blitt tatt hensyn til.

Jeg går i tog OG støtter av all kraft når jeg er på stadion - forhåpentligvis før 17:30. :D

God kamp!

Nå er det garantert ikke en tribuneinteressert som har dratt i gang det toget kl 1700. Jeg synes det er for sent å være på stadion i dag 1730. Kommer til å bli lange køer for å komme inn.

Uansett god kamp! :lol:

Topp

InnleggSkrevet: 10 Nov 2013, 19:53 
Avlogget

GU - best i medgang. Meget svakt. Kred til Ivar, men får ikke mye hjelp...

Topp

InnleggSkrevet: 11 Nov 2013, 02:18 
Avlogget

blåmandag skrev:
GU - best i medgang. Meget svakt. Kred til Ivar, men får ikke mye hjelp...

Tidenes beste kamp på Marienlyst - når det dras igang.
Opplever at alle rundt meg synger/skriker. Men når det ikke er noen som starter, forblir det stilt.

Topp

InnleggSkrevet: 11 Nov 2013, 10:51 
Avlogget

Rett fra levra - i pausen, og rene ord for penga. I andre er vi gode, men det er Godset også. Vi skal være forsiktige med å kalle oss Norges beste, da må vi prestere bedre på dårlige dager. Klart vi er nervøse, akkurat som gutta, men prestasjonen sto omtrent til banespillet i første omgang. Og det er for dårlig i en så jævlig viktig kamp.

Kred til Tifo-gruppa som alltid leverer!

Drammen kommune kan fyrverkeri, men seansen på Bragernes var stusslige greier - i hvert fall sett med mine øyne. But who cares, we are fucking champions!

Topp

InnleggSkrevet: 11 Nov 2013, 14:38 
Avlogget

Helt enig i alt du sier, blåmandag.

Topp

InnleggSkrevet: 11 Nov 2013, 16:22 
Avlogget

blåmandag skrev:
Rett fra levra - i pausen, og rene ord for penga. I andre er vi gode, men det er Godset også. Vi skal være forsiktige med å kalle oss Norges beste, da må vi prestere bedre på dårlige dager. Klart vi er nervøse, akkurat som gutta, men prestasjonen sto omtrent til banespillet i første omgang. Og det er for dårlig i en så jævlig viktig kamp.

Drammen kommune kan fyrverkeri, men seansen på Bragernes var stusslige greier - i hvert fall sett med mine øyne. But who cares, we are fucking champions!

Rull inn a, det er nervøst og folk viser ekte følelser. I Drammen står vi ikke bare å slår på tromma uten å reagere når det skjer noe. Folk har hatt vondt i magen i ukevis og da blir det også urolig i første omgang. I andre omgang viser vi et nivå ingen er i nærheten av i Norge! Grattis gutter!

Banestorming, lydnivå som man ikke får mange andre steder, journalister som skryter hemningsløst av stemningen. Vær stolte!

Topp

InnleggSkrevet: 11 Nov 2013, 17:43 
Avlogget
Brukerens avatar

ArneSvingen skrev:
blåmandag skrev:

Rull inn a, det er nervøst og folk viser ekte følelser. I Drammen står vi ikke bare å slår på tromma uten å reagere når det skjer noe. Folk har hatt vondt i magen i ukevis og da blir det også urolig i første omgang. I andre omgang viser vi et nivå ingen er i nærheten av i Norge! Grattis gutter!

Banestorming, lydnivå som man ikke får mange andre steder, journalister som skryter hemningsløst av stemningen. Vær stolte!

Fullstendig enig med ArneSvingen!

Topp

InnleggSkrevet: 11 Nov 2013, 22:00 
Avlogget
Brukerens avatar

Slenger meg på AS og eple.

Nå var jeg desverre ikke på kampen selv, men det som er det ALLER beste med en anglofil supportervri er (i mine øyne) at tribunen nettopp følger spillet så til de grader.

Fra stundene du hører knappenåler falle ved scoring imot, til ett helt enormt trøkk når gutta på banen overkjører motstandern. Og den fantastiske "kom igjen Godset" som blir dratt igang akkurat når gutta trenger det.

Du ser så jævlig tydelig at gutta på banen gir det lille ekstra når det blir temperaturforandringer på tribunen, og prestasjonen igår var (anledningen tatt i betraktning) helt rå å følge i tv-stua. Det var tider en følte behovet for å ha kommentatorene med undertekst, fordi du rett og slett ikke hørte hva de sa, pga støyen fra tribunene.

HELT rått var det igår. Gir meg ende over til alle i GU, hele DT, hele OKK og hele jævla Klokkesvingen. Dere var magiske igår, gi dere sjøl en applaus også!

Topp

InnleggSkrevet: 12 Nov 2013, 16:49 
Avlogget
Brukerens avatar

blåmandag skrev:

Liten observasjon, vet ikke om alle fikk det med seg men fyrverkeriet på Marienlyst sviktet. Var satt opp 5-6 oppskytingsrør bak der spillerne sto på podiet (samme som i fjor). Fyrmesteren fikk det ikke til å virke så han bare gikk....

But "who cares" :twisted:

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 16 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet