Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 07 Des 2019, 19:11

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Stemningstråd GU - Oddrane
InnleggSkrevet: 28 Apr 2014, 10:15 
Avlogget

Diskuter tribuneprestasjonen mot Oddrane.

Topp

InnleggSkrevet: 28 Apr 2014, 11:58 
Avlogget
Brukerens avatar

Südkurve skrev:
Diskuter tribuneprestasjonen mot Oddrane.

Lite å skrive hjem om.

Topp

InnleggSkrevet: 28 Apr 2014, 15:00 
Avlogget

Synspunkt som utenforstående, om det er tillatt: Mer interessant enn utelukkende å avfeie en vokal tribuneprestasjon som periodevis nokså moderat er spørsmålet om hvorfor det til tider blir slik!

Inntrykk: Nervøsitet om kampresultat ser ut til å frambringe ikke økt støtte, men istedet perioder med taushet fra GU. På stillingen 2-0 med "vente-på-pausesnakk"-passivitet på banen ville GU- tribunen virkelig ha kunnet påvirke begivenhetene med f.eks "Kom igjen, Godset!", skulle en tro.

Avledet spørsmål: Hvorfor fungerer det egentlig slik?
Jeg for min del som menig tribuneperson får økt trang til å være vokalt aktiv i en slik situasjon.
Det er en utmerket måte å avreagere spenningen, synes jeg dessuten.

Det later imidlertid ikke til å fungere slik for GU-tribunen. Spørsmålet er altså hvorfor det?
Er det f.eks slik at et utmerket sang- og ropmateriale har for få egnede tekster for slike situasjoner, slik at når de(t) er anvendt en gang, så kjennes det oppbrukt for omgangen?
Eller er det slik at nervøsitet naturlig bare må virke passiviserende?
Ellers: Makter ikke støttemotiverte GU'ere å rope og synge dersom ikke også de umiddelbare omgivelser blir delaktige?

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 28 Apr 2014, 15:22 
Avlogget
Brukerens avatar

Independiente skrev:
Ellers: Makter ikke støttemotiverte GU'ere å rope og synge dersom ikke også de umiddelbare omgivelser blir delaktige?

Dette er faktisk et problem. Volumet man selv benytter faller faktisk ganske dramatisk når det er forholdsvis stille rundt en selv, altså, dersom man selv forsøker å bidra med å synge høyt, mens folkene rundt deg mumler, da blir det til at man selv demper seg ganske kraftig også.
Dette er noe jeg har forsøkt å ikke dette ned på, men det skjer likevel. Hvorfor noen best liker å bare bevege leppene og så vidt lage en lyd vet jeg ikke, men at det påvirker lydvolumet er helt sikkert.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: