Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 19 Nov 2018, 10:48

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 13 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 19 Mai 2014, 00:21 
Avlogget

Forslag: Få en fra styret/forsanger med masse retorikk ut på matta med mikrofon som får igang GU og resten av stadion. Maner folk til å synge og lage tidenes stemning på Marienlyst.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Mai 2014, 23:09 
Avlogget

Under et døgn igjen til kamp. La oss levere årsbeste!

Topp

InnleggSkrevet: 24 Mai 2014, 11:14 
Avlogget
Brukerens avatar

Vi får håpe Ivar har mulighet til å komme idag, uten han er vi dessverre skjelden i nærheten av vårt beste :s Men hvis vi får tidlig mål og folk ikke er for fulle kan det bli brukbart

Topp

InnleggSkrevet: 24 Mai 2014, 20:47 
Avlogget

Ikke skyt meg for å formidle det som kom fram av TV-ruta

Men veldig mye fokus på Bille og RBK med buing og piping

Bille og fylla sangen morsomt 1 gang som det ble som jeg registrerte

Ellers kudos for "Fred Perry" banneret sjeldent jeg har ledd så bra av et banner.

Topp

InnleggSkrevet: 24 Mai 2014, 20:53 
Avlogget
Brukerens avatar

VB87 skrev:

Ellers kudos for "Fred Perry" banneret sjeldent jeg har ledd så bra av et banner.

Dette var veldig artig :lol:

En rosenborgkompis trodde dog at vi viste til en eller annen med navn "Fred Perry" så kan hende det ikke sank like godt inn hos alle..

Topp

InnleggSkrevet: 24 Mai 2014, 22:43 
Avlogget

VB87 skrev:
RBK med buing og piping

Grunnet sykdom misset jeg kampen i dag, men jeg begynner å bli lei den meningsløse pipinga som oppstår i hver kamp. Mot Sarpsborg forrige uke gikk et par dommersituasjoner i vår disfavør på stillingen 2-0, og det oppstår stor pipekonsert. Hvorfor? Vi leder, har full kontroll og så skal man hisse seg så opp for et par uviktige dommeravgjørelser. Synes det knapt går en kamp nå uten at slike pipekonserter oppstår, skjedde svært sjeldent i våre første år i TL, og da hadde vi mer å pipe for...

Topp

InnleggSkrevet: 25 Mai 2014, 00:30 
Avlogget

Snakk om å koke suppe på spiker Dagbladet
http://www.dagbladet.no/2014/05/24/spor ... /33485134/

Bille irritert på Godset-fansen etter hets: - Det er fullstendig lavmål

Topp

InnleggSkrevet: 26 Mai 2014, 08:34 
Avlogget
Brukerens avatar

"Fred Perry" banneret var helt hysterisk bra.
Bille får som fortjent, og når han stadig havnet i fyllebråk så er jo den sangen helt som fortjent.
At Strandberg får pepper, skulle bare mangle. Og han burde hatt mer. Han er helt gjennomsyra ekkel. Og uttalelsene er kamper forteller jo at hjernen er fullstendig tom.
At Skjelvik også får buing etter å ha vippa Sørum i reklameskiltene, er helt på sin plass.

Jeg synes det var bra blanding av hetsing og støtting. rbk er jo 2 spillere som kun innbyr til hetsing, og et må de tåle. Viss ikke, får de begynne å oppføre seg.

Ellers var det perioder med sesongbeste av lydtopper, selv om det kanskje var vel ensidig bruk av noen sanger.

Men at noen blant GU bekrefter fordommene rundt supportere med fortsette hetsing av Lund Hansen når han tydelig var knocka, var for meg en skikkelig nedtur. Når en motspiller tydelig har fått en smell, da stoppes hetsinga. Og når en forsøkte å snakke til noen av dem, så var reaksjonen på Strandberg nivå.

Topp

InnleggSkrevet: 26 Mai 2014, 10:12 
Avlogget
Brukerens avatar

rastafari skrev:
Men at noen blant GU bekrefter fordommene rundt supportere med fortsette hetsing av Lund Hansen når han tydelig var knocka, var for meg en skikkelig nedtur. Når en motspiller tydelig har fått en smell, da stoppes hetsinga. Og når en forsøkte å snakke til noen av dem, så var reaksjonen på Strandberg nivå.

Banneret var sinnsykt bra!!

Ellers er jeg ikke helt enig i sluttten av innlegget, enig i at ingen burde dratt igang når han var så tydelig rystet, men føler at de som dro igang forholdsvis kjapt skjønte tegninga når resten av oss reagerte skarpt umiddelbart. Var ikke mer en man kunne forvente med masse folk med ulik promille.

Topp

InnleggSkrevet: 26 Mai 2014, 10:25 
Avlogget
Brukerens avatar

eple skrev:
Ellers er jeg ikke helt enig i sluttten av innlegget, enig i at ingen burde dratt igang når han var så tydelig rystet, men føler at de som dro igang forholdsvis kjapt skjønte tegninga når resten av oss reagerte skarpt umiddelbart. Var ikke mer en man kunne forvente med masse folk med ulik promille.

Synes det ble holdt gående altfor lenge av altfor mange. Og de som ble snakke til rundt der jeg stod, kan ikke skylde på promillen.

Edit: uteglemt skylde

Sist endret av rastafari den 26 Mai 2014, 14:59, endret 1 gang

Topp

InnleggSkrevet: 26 Mai 2014, 14:21 
Avlogget

Det går en fin linje mellom humor og hets. F.eks er "Vi vil ha Solskjær hver søndag" i fjorårets 5-2 seier hjemme mot Molde kanonbra. Det samme er Fred Perry-banneret. "Bille på fylla" er bare platt og uten humoristisk brodd. Å pipe og bue i hytt og vær (spesielt når spillere ligger nede med hodeskade) har det blitt for mye av i det siste syns jeg. Når Marienlyst fremstår som et troll med 6-7000 syngende hoder, er vi best i Norge (semien mot Odd, siste kamp i fjor for å nevne to).
Det har vi ikke vært i år. Vi kan så mye bedre enn å fremstå som de harrytassene fra Drammen resten av Norge ser oss som, når vi holder på som på lørdag. Promille har aldri vært, og skal heller aldri være en unnskyldning.

Topp

InnleggSkrevet: 26 Mai 2014, 15:29 
Avlogget

rastafari skrev:

Noen bilder av dette?

Topp

InnleggSkrevet: 27 Mai 2014, 22:16 
Avlogget
Brukerens avatar

https://www.facebook.com/GodsetunionenTifo

på GodsetUnionen-tifos facebook side. Får ikke lakt ut bilder her lenger, eventuelt så ligger det på tribunenorge også!

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 13 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: