Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 27 Okt 2020, 22:37

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 11 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 18 Mai 2012, 10:46 
Avlogget

Som sagt i emneoverskrift: "Påmeldingsknapp" for ikke-GU'er til borteturer virker ikke. Det er ikke første sesongen det forholder seg sånn, og det skal være et kjent faktum.

Hvis det faktisk er meningen at det skal være sånn, nemlig for å bringe utenforstående til å bli medlemmer etter å ha blitt frustert over påmeldingsplunder for ikke-medlemmer, så vær så god! La det forbli slik! (Det gir riktignok ikke napp hos meg, men jeg er jo en eneste person, så det blir i et slikt tilfelle av fullstendig underordnet betydning.)

Men hvis det virkelig er en intensjon om at ikke-GU'er skal kunne melde seg på ved hjelp av denne registreringsmåten, så bør noen titte på det.

[Akuelt har jeg ikke fått meldt meg på reise til bortekamp mot FFK. Heller ikke fått napp på mailforespørsel onsdag kveld.
Men never mind!]

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 18 Mai 2012, 14:04 
Avlogget

Hei. Hvis du ønsker det kan jeg melde deg på manuelt Indie, men problemet her ligger nok hos deg. For vi har over 30 ikke-medlemmer som har meldt seg på turen uten det minste problem, så jeg vet faktisk ikke hvorfor det bare er din maskin som har problemer med det.

Så det svarte vel også på det innledende sarkastiske spørsmålet ditt, det er ingen intensjon å tvinge gjennom medlemskap i vår forening. Vi ønsker selvsagt flest mulig medlemmer, men ønsker at alle skal kunne benytte seg av vårt reisetilbud. Også ikke-medlemmer.

Gi beskjed om jeg skal melde deg på.

Topp

InnleggSkrevet: 28 Sep 2012, 19:49 
Avlogget

Tenkte jeg skulle få meldt på meg og gamlingen men får bare feilmelding. Kan jeg sende deg en PM Marius?

Topp

InnleggSkrevet: 29 Sep 2012, 10:42 
Avlogget

Send meg en PM med navn, tlf og epost på dere begge så melder jeg dere på manuelt.

Topp

InnleggSkrevet: 29 Sep 2012, 10:56 
Avlogget

svart deg nå på PM

Topp

InnleggSkrevet: 05 Nov 2012, 17:38 
Avlogget

Fungerer ikke for ikke-guere til Sandnes-turen. Kommer bare feilmelding.

Andre måter å få meldt seg på til turen?

Topp

InnleggSkrevet: 17 Apr 2013, 11:46 
Avlogget

Det kan godt være at jeg ikke går fram på riktig måte. En eneste gang eller to i fjor fikk jeg det elektroniske skjemaet for ikke-medlemmer av GU til å virke. Alltid ellers ikke. Heller ikke nå.

Det begynner å bli sent å stole på å oppnå svar tidsnok via mail. Av de to nye reiseansvarlige står bare en oppført med telefonnummer. Der blir jeg anbefalt å legge igjen mobilsvar.

Men skal jeg benytte fleksitid på å dra til Drammen lenge før arbeidsdagens slutt, er jeg avhengig av å motta sikkert signal at det vil være plass på tur til bortemøtet mot Hallingdal.

Er noen i stand til å avklare dette for meg? Ellers blir det håpløst å satse på å bli med.

På forhånd takk til den eller de som er i stand til å gi et svar!

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 17 Apr 2013, 11:53 
Avlogget

http://medlem.godsetunionen.com/web/travel/show/40

Fungerer fint den.

Topp

InnleggSkrevet: 17 Apr 2013, 11:59 
Avlogget

Poenget er ikke nå å klage på "knappen". Poenget er at jeg ikke får den til å virke. Det kan godt være at jeg er inkompotent i å fylle ut informasjon. Da trenger jeg å kommunisere på annen måte.

Dersom bare de som får skjemaet til å virke, bør få anledning til å bli med, så får jeg bøye meg for det. (I fjor var det imidlertid anledning til å bli "manuelt " påmeldt turer.)

Topp

InnleggSkrevet: 17 Apr 2013, 12:03 
Avlogget

Fungerte her, for jeg meldte deg akkurat på som ikke-medlem. Du har ihvertfall plass nå på bussen.

Topp

InnleggSkrevet: 17 Apr 2013, 12:06 
Avlogget

Flott, takker!

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 11 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: