Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 30 Okt 2020, 03:05

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 149 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 27 Mai 2013, 10:12 
Avlogget

Må man ha en agenda for å uttrykke synspunkter som ikke er pur optimisme på dette forumet?Jeg har mer tro på Wikheim enn Salihovic, men det var da et saklig og begrunnet innspill.

Topp

InnleggSkrevet: 27 Mai 2013, 11:09 
Avlogget
Brukerens avatar

Meninger skal man få lov å ha, forhåpentligvis jeg og. Jeg utrykte min mening om hans innlegg. Deretter kom jeg med et motsvar. Ferdig snakka.

Topp

InnleggSkrevet: 27 Mai 2013, 13:06 
Avlogget
Brukerens avatar

Blå skrev:
Hva er agendaen her? en ung fremadstormende spiller skal slaktes av egne supportere?

Men herregud da mann. "Agendaen" er vel intet annet enn å kommentere spillermaterialet til Godset. At du liker Wikheim er vel flott det. Jeg misliker han ikke, men mener han havner langt bak i køen. Du kan forholde deg til sak istedet for å tillegge innlegg og folk agendaer. "Ferdig snakka".

Topp

InnleggSkrevet: 27 Mai 2013, 19:13 
Avlogget

Blå skrev:
Meninger skal man få lov å ha, forhåpentligvis jeg og. Jeg utrykte min mening om hans innlegg. Deretter kom jeg med et motsvar. Ferdig snakka.

Jeg ønsker selvsagt at Gustav skal lykkes i Godset slik jeg ønsker med alle fra Drammen i vår kjære, blå drakt. MEN jeg frykter Gustav får en karriere som Sætra, dog jeg håper med alt jeg har at han skal motbevise alt jeg har sagt og at han skal levere. Men som 20-åring så har han fortsatt fysikken til en i tidlig tenårene og ikke veldig mange gode matcher og se tilbake på. Ikke ment som slakt på noen som helst måte. Kun min oppfatning av en fotballspiller på mitt favorittlag

Topp

InnleggSkrevet: 27 Mai 2013, 21:52 
Avlogget

Salihovic skrev:
Men som 20-åring så har han fortsatt fysikken til en i tidlig tenårene og ikke veldig mange gode matcher og se tilbake på. Ikke ment som slakt på noen som helst måte. Kun min oppfatning av en fotballspiller på mitt favorittlag

Helt fair det, synes jeg. Men hvordan det er mulig å ikke ha trua på Wiheim, ja DET er utenfor min fatteevne! :shock:

Topp

InnleggSkrevet: 27 Mai 2013, 22:27 
Avlogget
Brukerens avatar

begbie skrev:
Helt fair det, synes jeg. Men hvordan det er mulig å ikke ha trua på Wiheim, ja DET er utenfor min fatteevne! :shock:

Vel, det begynner jo å bli en del år siden første gang man hørte at det store gjennombruddet hans var rett rundt hjørnet. Alt som skulle til var en vinter med litt styrketrening/muskelbygging og en god pre season. Det ble sagt i fjor som i året før der igjen.

Jeg sier ikke at jeg ikke har trua på gutten, men at inntrykket mitt nå er at utviklinga har stått stille litt for lenge... Jeg håper inderlig jeg at jeg må spise i meg de ordene igjen ved sesongslutt når Wikheim står med tosifra antall baller i nettet, men akkurat nå frykter jeg dessverre at dette blir enda et år hvor vi ender opp med å si at "ja, neste år, det blir Wikheims år!"

På den annen side har Keita nå vist at det er mulig å snu den tendensen! :)

Topp

InnleggSkrevet: 28 Mai 2013, 09:51 
Avlogget
Brukerens avatar

begbie skrev:
Salihovic skrev:
Men som 20-åring så har han fortsatt fysikken til en i tidlig tenårene og ikke veldig mange gode matcher og se tilbake på. Ikke ment som slakt på noen som helst måte. Kun min oppfatning av en fotballspiller på mitt favorittlag

+1

Topp

InnleggSkrevet: 22 Jun 2013, 13:06 
Avlogget

Mener Godsets gullgutt er «vanvittig»
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/ ... 639351.ece

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jun 2013, 23:35 
Avlogget
Brukerens avatar

Syns Wikheim var langt friskere denne kampen enn han har vært tidligere. Synd med skaden

Topp

InnleggSkrevet: 05 Aug 2013, 09:27 
Avlogget
Brukerens avatar

Synes Wikheim har begynt å møte de store forventningene i de siste kampene. I Tsjekkia terroriserte han til tider backen sin, har var også meget god mot S08. Har tydeligvis begynt å få igjen formen etter skadene. Kan bli viktig i høst.

Topp

InnleggSkrevet: 05 Aug 2013, 10:32 
Avlogget

rastafari skrev:
Synes Wikheim har begynt å møte de store forventningene i de siste kampene. I Tsjekkia terroriserte han til tider backen sin, .

Har ikke særlig sans for at spillerne våre driver med dirty tricks utenfor banen, altså.
:wink:

Topp

InnleggSkrevet: 25 Aug 2013, 22:55 
Avlogget

God 1.omg. (..før han ble mer anonym i 2.omg)
Keita skal få jobbe for å komme tilbake i 11'ern nå.

Topp

InnleggSkrevet: 25 Aug 2013, 22:59 
Avlogget
Brukerens avatar

Kommer seg vanvittig ofte rundt, men har han truffet med et eneste innlegg/avgjørende pasning hele sesongen?

Topp

InnleggSkrevet: 26 Aug 2013, 00:39 
Avlogget

Grompen skrev:
Kommer seg vanvittig ofte rundt, men har han truffet med et eneste innlegg/avgjørende pasning hele sesongen?

Ser poenget ditt, da innleggene ofte havner over/bak, men jo. Han står med én assist så langt. Og én scoring. Og det er egentlig ikke så verst fordelt på 400min spilletid for et ungt talent som han fortsatt er.

Litt av problemet er vel at han er best med høyrefoten, men som oftest spiller venstre ving og dermed ikke får kommet rundt og lagt innlegg med go'foten men i stedet må ta en ekstra dragning for å snu.

Topp

InnleggSkrevet: 26 Aug 2013, 12:32 
Avlogget

Med i U21-troppen igjen.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 149 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen