Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 27 Okt 2020, 13:13

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 62 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: [Spillertråd] Patrick Olsen
InnleggSkrevet: 08 Feb 2014, 16:13 
Avlogget
Brukerens avatar

Spennende tilvekst, gleder meg til å se hva han kan tilføre laget. Utlån fra Inter ut 2014. Lukter godt dette, selv om jeg ikke kan se at det er gjort avtaler om eventuell fremtidig overdragelse av spilleren. Så vidt jeg kan lese er dette kun noe som skal være vinn vinn vinn for Patric, Strømsgodset og Inter.

Edit, Magne Nilsen i dt mener vi HAR opsjon, i så tilfelle er jeg klar til storfeiring i kveld:-)
http://www.dt.no/godset/olsen-har-landet-1.8283768

Topp

InnleggSkrevet: 08 Feb 2014, 16:57 
Avlogget

Dristig å opprette spillertråd før spilleren har signert.

Hva om personen selv ikke er tilfreds med forholdene i Drammen og setter seg på flyet "hjem" til Italia?

Topp

InnleggSkrevet: 08 Feb 2014, 18:03 
Avlogget

Dette er en nyanskaffelse det lukter fugl av. Velkommen (ser ut til å være done deal nå)!

Topp

InnleggSkrevet: 08 Feb 2014, 19:41 
Avlogget
Brukerens avatar

thomzi skrev:

Hva om personen selv ikke er tilfreds med forholdene i Drammen og setter seg på flyet "hjem" til Italia?

Da er det bare å slette tråden? :P

Topp

InnleggSkrevet: 08 Feb 2014, 20:20 
Avlogget

Høres veldig lovede ut.

http://www.caughtoffside.com/2013/09/14 ... ick-olsen/

http://www.transfermarkt.co.uk/en/patri ... 35217.html

Topp

InnleggSkrevet: 08 Feb 2014, 20:32 
Avlogget

thomzi skrev:

En velkomsttråd kan vel ikke skade i så fall? Da føler han seg velkommen :)

Uansett: https://twitter.com/DTMagne/status/432218926072614912

"Patrick Olsen har nå bestått legesjekken og signert utlånsavtalen med Godset."

Sist endret av stm den 08 Feb 2014, 20:34, endret 1 gang

Topp

InnleggSkrevet: 08 Feb 2014, 20:33 
Avlogget

Bekreftet av Magne på Twitter. Velkommen!!!

Har stor tro på detta, bare å bøye seg i støvet for Flo og co.

Topp

InnleggSkrevet: 08 Feb 2014, 20:36 
Avlogget

http://www.bt.dk/fodbold/patrick-olsen- ... oemsgodset

Topp

InnleggSkrevet: 08 Feb 2014, 21:42 
Avlogget

Knallsignering!

Jeg TROR vel også, med alle mulige forbehold, at han herved blir den første spilleren som går direkte fra Inter Milan til Strømsgodset.
Men, jeg kan ta feil altså! ;)

Topp

InnleggSkrevet: 08 Feb 2014, 22:22 
Avlogget

Nå tillater jeg meg å sprette en AASS for å feire.

Velkommen til fjellapene!

Topp

InnleggSkrevet: 09 Feb 2014, 06:52 
Avlogget

Wow! Kryss i taket! Noen får nok en gang til saker og ting!

Antar at dette i egenskap selv av låneavtale er en signering med særegen status, ikke å oppfatte som en normal signering. Horisont: midlertidig. Med et par tre mulige varigheter. Ikke på forhånd gitt hvilken som vil gjelde. Første og korteste mulige varighet, inntil det internasjonale overgangsvinduet etter Strømsgodsets innledende Europa-kvalifisering, det være seg til Champions League eller Euro League. Så kan et par andre mulige varigheter til også være aktuelle. Herunder, opplagt, avtalte ut 2014.

Patrick Olsen oppnår spilletid innenfor et lag med en spillemåte og en trener som, Ronny Deilas spesiale, gir ham foredlende utvikling i norsk vårsesong først. Deretter i klubbens internasjonale kamper, der også med eksponering for de klubber som han aspirerer mot. Inter selv eller andre. Flottest kanskje om han kunne slå gjennom nettopp i Inter, etter en periode i Strømsgodset!

Strømsgodset oppnår et bidrag til å finne erstatninger som dekker opp for at vi ikke lenger har Stefan Johansen. Det gjør det mulig seriøst å forsøke å gjøre en god figur i internasjonale kamper, ikke bare være med. Utvikle klubben videre på en slik arena. Strømsgodset oppnår videre, under den tiden klubben har tilgang på Patrick Olsen, et sportslig bidrag til å opprettholde nivået på klubbens utviklingsverksted for de spillere klubben ordinært har. Til dels ved at laget opprettholder sitt nivå gjennom i kamp å få økt evne til å ivareta de funksjoner Stefan Johansen fylte, dvs til at lagspillet bærer selv mot gode motstandere. Til dels ved de impulser Patrick Olsen eventuelt også gir medspillere i treningssituasjoner.

Lengre varigheter kan være tenkelige. Om de til og med skulle involvere et kjøp av spiller og en totalvarighet helt opp til halvannet år, vil det kunne bli snakk om et salg deretter. Da gjetter jeg det ville kunne være til en "fornuftig" pris som fører Patrick Olsen til en klubb som er gunstig og riktig for ham. Jeg håper i et slikt scenarium mer på en relativt moderat gevinst som er egnet å lede ham dit han vil, enn at klubben direkte skal håve inn. For det er å bidra til dette som kan få i stand nye slike eller andre slags fordelaktige signeringer senere.

I en slik forståelse, i det som for spiller måtte bli mest gunstige varighet, vil også jeg sterkt ønske Patrick Olsen velkommen!

[Så håper jeg at Martin Rønning Ovenstads utvikling underveis blir godt tatt vare på, og at også han oppnår tilstrekkelig med spilletid. Enten i deler av kamper eller hele kamper. Som den spiller som virkelig er vår. Innimellom er jo programmet tett.]

[Hva Patrick Olsen får ut av et slikt opphold, er noe som vil gjøre Ronny Deila ytterligere internasjonalt bemerket. Først og fremst i Danmark. Dernest utenfor Skandinavia. Gledelig også det.]

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 09 Feb 2014, 14:55 
Avlogget

Bare litt papirarbeid som gjenstår :D
http://www.godset.no/news/article/bond1 ... romsgodset

Topp

InnleggSkrevet: 11 Feb 2014, 19:25 
Avlogget
Brukerens avatar

Spennende dette. Håper han er så god som alle mener. Jeg er spent og gleder meg til å se han i aksjon

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 08 Mai 2014, 11:04 
Avlogget

Foreløpig er vel Patrick den som har skuffet meg mest av årets nye spillere. Jeg håper han klarer å heve seg fort.....
Vi trenger alle mann på dekk utover i sesongen!

Topp

InnleggSkrevet: 10 Mai 2014, 17:15 
Avlogget

Superteale skrev:
Foreløpig er vel Patrick den som har skuffet meg mest av årets nye spillere. Jeg håper han klarer å heve seg fort.....
Vi trenger alle mann på dekk utover i sesongen!

Ja vi trenger nok alt som kan krype og gå etter hvert .
Nå synes jeg vi kan begynne å ane konturene av hva han er god for , og synes han har hevet seg de siste 2 han har vært inne .
Men har er nok fremdeles et stykke unna å være 1. valg om alle er fit for fight !!
Stå på Patrick !

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 62 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen