Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 31 Okt 2020, 21:31

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 62 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 11 Mai 2014, 10:53 
Avlogget

Jeg syns han har vært direkte svak i de to siste kampene. Virker ikke som han er med på notene i det hele tatt. Håper virkelig han kan bli den spilleren vi trenger men jeg begynner nesten å tvile. Mot ørn ble det en helt annen midtbane da Rønning kom innpå.

Topp

InnleggSkrevet: 12 Mai 2014, 20:10 
Avlogget

Hei hvor det går, utvist på overtid for Team-SIF

Har ikke sett/hørt bakgrunnen men rart og pådra seg rødt kort på 4-1 når kampen er kjørt

Topp

InnleggSkrevet: 12 Mai 2014, 20:38 
Avlogget
Brukerens avatar

VB87 skrev:
Hei hvor det går, utvist på overtid for Team-SIF

Har ikke sett/hørt bakgrunnen men rart og pådra seg rødt kort på 4-1 når kampen er kjørt

Har sett han med etterslengere og dårlig "attidude" i både treningskamper og innhopp, så er ikke veldig overrasket over at han har pådratt seg rødt. Det er noe jeg har vært redd han skulle gjøre om han spilte på a-laget også.

Topp

InnleggSkrevet: 12 Mai 2014, 20:40 
Avlogget

Ekstremt skuffet over denne danske drengen så langt. Etter all skryten han fikk fra dansker, Italienere og ikke minst Inter-supportere så trodde jeg vi hadde leid gullfuglen.

Ikke bare virker han dårlig trent, han ser rett og slett ikke ut som en god fotballspiller. Og det er synd, både for klubb og spiller.

Topp

InnleggSkrevet: 12 Mai 2014, 21:50 
Avlogget
Brukerens avatar

Har litt følelsen av at han trodde han skulle reise til fjeldabene og herje med tippeligaen. For deretter å forlate landet som en yndet stjerne med evig heltestatus i Drammen.

Når han tydelig ikke er god nok for startplass i elleveren engang virker det til å være en litt tørr kamel å svelge. Han kommer jo tross alt fra Inter.

Nei gutten må skjerpe seg og kvitte seg med diva faktene sine. Gi gutten en Snickers eller no

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mai 2014, 02:23 
Avlogget
Brukerens avatar

eple skrev:
Har sett han med etterslengere og dårlig "attidude" i både treningskamper og innhopp, så er ikke veldig overrasket over at han har pådratt seg rødt. Det er noe jeg har vært redd han skulle gjøre om han spilte på a-laget også.

Fortsatte å trøkke til med lik kraft etter han fikk et tidlig gult i serieåpninga mot Start og. Selvsagt fint med intensitet i spillet, men frykta et gult til i den kampen. Ikke overraskende i så måte med et rødt for Team SIF.

Var det direkte rødt, eller to gule? Noen som vet? Lukter jo frustrasjons-kort etter en dårlig kamp lang vei.

Edit: Ser Magne påpeker på Twitter at det var direkte rødt.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mai 2014, 09:11 
Avlogget

Revox skrev:
Gi gutten en Snickers eller no

Er det en ting gutten ikke trenger, så er det sjokolade.
Han fremstår som så tung og treig i alt han foretar seg, og med mindre det skjer drastiske endringer i den fysiske formen hans klarer jeg virkelig ikke å se for meg at han skal ha noe å bidra med på a-laget fremover.
Ser ut som han har 30kg overvekt i.f.t. alt han skal foreta seg både med og uten ball.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mai 2014, 10:38 
Avlogget

Vedr. Patrick Olsens utvisning. Han må sone karanten på 2. laget, og kan ikke delta på noe lag før soningen har funnet sted.

Det betyr at Olsen mister kampene mot S08, Stabæk og RBK + Holmen og IBK i 2. div, forutsatt at karantenen blir på to kamper.

DTMange på Twitter

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mai 2014, 10:48 
Avlogget

Flott, Patrick...

Snakk om å vise seg frem...

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mai 2014, 11:18 
Avlogget

Sitat:
Dansken har hatt en tung start på SIF-karrieren. I går fortsatte nedturen på Levermyr stadion i Grimstad.

På stillingen 4-1 til Jerv tok frustrasjonen overhånd. På overtid gikk Olsen altfor tøft inn, og han ble sendt rett i garderoben av dommer Ole-Martin Loeshagen fra Norderhov IL.

- Det var en voldsom takling der motspiller ble skadet. Han gikk inn med knottene først, men voldsomt kraft og fart, sier Loeshagen til Drammens Tidende.

Får "dommen" på Onsdag

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mai 2014, 13:12 
Avlogget

VB87 skrev:
Vedr. Patrick Olsens utvisning. Han må sone karanten på 2. laget, og kan ikke delta på noe lag før soningen har funnet sted.

Det betyr at Olsen mister kampene mot S08, Stabæk og RBK + Holmen og IBK i 2. div, forutsatt at karantenen blir på to kamper.

DTMange på Twitter

Sitat:
Det er en åpning i regelverket til fotballforbundet å søke om tidsbegrenset karantene dersom det blir uforholdsmessig mange kamper.

Det er uklart om Godset vil benytte seg av denne muligheten.

http://www.dt.no/godset/mister-trolig-f ... -1.8424140

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mai 2014, 16:56 
Avlogget

Synes vi skal roe nebbet litt og la han få litt tid på seg jeg. Har mange eksempler på spillere som "floppet" i starten, for så og bli stjerner. (Eksempelvis Abu, Vilsvik og til dels Johansen)

Det kokte sikkert litt i toppen, og det skal det gjøre når man taper 4-1. Er det en ting han ikke skal klandres for så er det innsatsen, den har vært upåklagelig de kampene jeg har sett. (Nesten litt i overkant som fks i går) Det er "timingen" og pasningsvalgene det har skortet på. Det er ting som forhåpentligvis vil komme mer og mer etter hvert som han blir kjent med laget.

Ingen tvil om at han har skuffet til nå, men den tonen enkelte har her inne hvor folk snakker om "primadonna nykker" osv føler jeg ikke han fortjener.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mai 2014, 17:01 
Avlogget
Brukerens avatar

Og ikke glem Abdi, han var i dårlig form og ikke så voldsom i starten han hell.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mai 2014, 22:40 
Avlogget

Å påstå at Patrick Olsen har hatt upåklagelig innsats blir som å si at at han har scora mange mål. Fyren ser ærlig talt lat ut på banen og synes han bidrar med null og niks. At Abu, Ovenstad, Fossum, Junior, Ødegaard og etterhvert Nana er tilbake så skal det en stor forbedring for at han i det hele tatt er med i kamptropp. Greit at andre folk har kommet og ikke levert med en gang, men det er jo ikke sånn at om du ikke leverer umiddelbart, så leverer du automatisk senere, det blir en liten miss for meg

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mai 2014, 23:07 
Avlogget
Brukerens avatar

Frossen løvbiff skrev:
Synes vi skal roe nebbet litt og la han få litt tid på seg jeg. Har mange eksempler på spillere som "floppet" i starten, for så og bli stjerner. (Eksempelvis Abu, Vilsvik og til dels Johansen)

Det kokte sikkert litt i toppen, og det skal det gjøre når man taper 4-1. Er det en ting han ikke skal klandres for så er det innsatsen, den har vært upåklagelig de kampene jeg har sett. (Nesten litt i overkant som fks i går) Det er "timingen" og pasningsvalgene det har skortet på. Det er ting som forhåpentligvis vil komme mer og mer etter hvert som han blir kjent med laget.

Ingen tvil om at han har skuffet til nå, men den tonen enkelte har her inne hvor folk snakker om "primadonna nykker" osv føler jeg ikke han fortjener.

Han har ikke imponert meg de kampene jeg har sett verken i forhold til innsats eller kvalitet. Når du da i tillegg ser tung ut, går rett i garderoben etter å ha blitt bytta ut etter en elendig kamp, og nå klarer å miste hodet mot _Jerv_ i norsk 2. divisjon, syns jeg det er berettiga å kunne komme med kritikk. Røde kort for å være idiot forsvarer jeg aldri; uansett.

Klart vi er skuffa i forhold til hva han har vist, mtp. hva vi hørte om han på forhånd. Selvsagt skal han få tid som alle andre, men de 3 første måneden har ikke vist annet enn prov på en spiller med god nærteknikk og arbeidskapasitet, uten å få noe særlig ut av det for oss. Deila sa for en måned siden at han hadde tatt store steg.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 62 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen