Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 20 Okt 2020, 07:56

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 62 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 13 Mai 2014, 23:11 
Avlogget

Salihovic skrev:
Å påstå at Patrick Olsen har hatt upåklagelig innsats blir som å si at at han har scora mange mål. Fyren ser ærlig talt lat ut på banen og synes han bidrar med null og niks. At Abu, Ovenstad, Fossum, Junior, Ødegaard og etterhvert Nana er tilbake så skal det en stor forbedring for at han i det hele tatt er med i kamptropp. Greit at andre folk har kommet og ikke levert med en gang, men det er jo ikke sånn at om du ikke leverer umiddelbart, så leverer du automatisk senere, det blir en liten miss for meg

Selvfølgelig er det en miss, men hvem påstår det?
Sier bare at han bør få litt tid før man hugger hodet av han. Jeg er minst like skuffet som dere over Olsen da jeg hadde skyhøye forventninger. Alikevell føler jeg det blir feil å kritisere han for innsatsen, i alle fall i de treningskampene og seriekampene jeg har sett han. Har til tider virket overtent i mine øyne, og laget alt for mange frispark i mot.
Ja han har virket uinspirert i pasningsspillet og vært overambisiøs inspillestilen, men hver gang han mister ballen jobber han som f... hjemover. Det er ikke hva jeg betegner som primadonna.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mai 2014, 23:46 
Avlogget

Frossen løvbiff skrev:
, men hver gang han mister ballen jobber han som f... hjemover.

Når?

Beklager, men jeg har ikke sett det samme.
Jeg er også veldig skuffet over Patrick så langt, like mye for prestasjonene som den tilsynelatende manglende fremgangen.

Topp

InnleggSkrevet: 14 Mai 2014, 21:47 
Avlogget

Bekreftet, Dansken mister totalt 5 kamper pga det røde kortet for Team. Ref DT-Magne på twitter

Topp

InnleggSkrevet: 14 Mai 2014, 22:29 
Avlogget
Brukerens avatar

Slik situasjonen er har vi bedre alternativer på midten så ingen grunn til å gråte over spilt melk her

Topp

InnleggSkrevet: 15 Mai 2014, 23:02 
Avlogget
Brukerens avatar

Dimmi skrev:
Revox skrev:
Gi gutten en Snickers eller no

Er det en ting gutten ikke trenger, så er det sjokolade.
Han fremstår som så tung og treig i alt han foretar seg, og med mindre det skjer drastiske endringer i den fysiske formen hans klarer jeg virkelig ikke å se for meg at han skal ha noe å bidra med på a-laget fremover.
Ser ut som han har 30kg overvekt i.f.t. alt han skal foreta seg både med og uten ball.

https://www.youtube.com/watch?v=L4mP9pR-mzU

Topp

InnleggSkrevet: 16 Mai 2014, 14:28 
Avlogget
Brukerens avatar

Greit at man kan kødde litt med spillere osv. Det er også greit å være misfornøyd med spilleres prestasjoner. Men burde vi ikke heller prøve å løfte han opp, i stedet for å trykke han ned med dårlige vitser om at han er feit ol?? Patrick er tross alt bare 19 år og har ikke så mye erfaring ennå. Er ikke tvil om at det er mye fotball i gutten. Han trenger nok mer tid på å tilpasse seg, enn hva vi og mulig han (og klubb/trenere) hadde sett for seg. Vi har sett det med andre unge spillere tidligere. Et annet aspekt ved det hele er bruken av han i posisjon på banen.. Synes det ser ut til at han passer bedre i den posisjonen/rollen som Abu har, kontra som indreløper. Abu "eier" den posisjonen og det er nok ikke enkelt å tilrive seg den.

Gi gutten litt mer tid og gi han all den oppmuntringen han kan få fra tribunen og via andre kanaler. Det er selvfølgelig lov å utrykke at man ikke er fornøyd med prestasjonen hans, men hold det på et saklig nivå da. Er ikke sikkert at vi i ettertid kan si at han leverte, men kom da ikke å si at vi ikke støttet han.

Stå på, Patrick!

Topp

InnleggSkrevet: 16 Mai 2014, 22:50 
Avlogget

Jeg har da ennå til gode å høre noen mishagsytringer mot Patrick før kampene er spilt?
Men, når han leverer såpass dårlig som han har gjort til nå, toppet av et helt sinnsykt meningsløst rødt kort på overtid og på 1-4 for 2.laget som svekker A-lags troppen vår i ukesvis, da må det for svingende være lov å "hogge hue a'n" for en stund.

Gutten har hele sesongen på seg, så det er lov å håpe på bedring.

Topp

InnleggSkrevet: 16 Mai 2014, 23:54 
Avlogget
Brukerens avatar

Dimmi skrev:
Jeg har da ennå til gode å høre noen mishagsytringer mot Patrick før kampene er spilt?
Men, når han leverer såpass dårlig som han har gjort til nå, toppet av et helt sinnsykt meningsløst rødt kort på overtid og på 1-4 for 2.laget som svekker A-lags troppen vår i ukesvis, da må det for svingende være lov å "hogge hue a'n" for en stund.

Gutten har hele sesongen på seg, så det er lov å håpe på bedring.

Du får "hugge" i vei. Det hjelper nok...

Topp

InnleggSkrevet: 17 Mai 2014, 00:43 
Avlogget

Virker som en hyggelig fyr, håper Patrick jobber på og blir en viktig brikke når vil spiller CL til høsten!

Topp

InnleggSkrevet: 18 Mai 2014, 21:27 
Avlogget

Dimmi skrev:
må det for svingende være lov å "hogge hue a'n"

Selvfølgelig er det lov, spørsmålet er hva som er poenget? Hva oppnår du med det synes du?

Topp

InnleggSkrevet: 18 Mai 2014, 21:40 
Avlogget

Frossen løvbiff skrev:
Dimmi skrev:
må det for svingende være lov å "hogge hue a'n"

Selvfølgelig er det lov, spørsmålet er hva som er poenget? Hva oppnår du med det synes du?

Tja, hva oppnår du ved å skryte av ham her inne på diskusjonsforumet til fansen?

Er det ikke dette som er hele poenget med et internforum som dette, da?
At alle kan få luftet sine meninger om prestasjoner og hendelser i og rundt klubben?

Hvis man skal degradere det til å bli et forum hvor man utelukkende skal backe/peppe opp spillere og trenere, da....ja...

Topp

InnleggSkrevet: 18 Mai 2014, 22:28 
Avlogget
Brukerens avatar

Jeg har skrevet hva jeg mener om det. Du har din mening. Hvis du føler at du får noe ut av det å "hugge hodet av han", så be my guest...

Topp

InnleggSkrevet: 18 Mai 2014, 22:42 
Avlogget

Bare mobiltastatur, krevende for meg å skrive på, så kun antydende. Litt lite utviklet, mindre enn det jeg kunne ha kommet med derfor:

En meget tidligere, nå delvis foreldet, distinksjon av fotballstiler var: 1 høytrykksfotball, 2 lavtrykksfotball (med eller uten "eksplosjoner" i spilltempo), 3 kontringsfotball.

Ronny Deilas skapte sett av spillemåter, formidlende samme spillestil, med eventuelle gradsforskjeller i iverksettinger under ørlite forskjellige kampstrategier er meget rikere enn 1, 2 og 3.

Nå ad Patrick Olsen: Jeg har fått dannet et intuitivt bilde av at han er en spiller med noe så sjeldent nå som et ferdighetsregister og først og fremst en fotballforståelse som kunne stemme overens med 2) lavtrykksfotball. Det er en type fotball som i tilfelle rendyrket ville ha vanskelig for å gjøre seg gjeldende under norsk fotballs konkurransebetingelser, der så meget går ut på fra mange lag først å ødelegge motstanderlagets spill så å si før en hevder sitt eget. Men Ronny Deilas fotball er en type fotball som på noen punkter i faser med roligere egen ballbesittelse også tangerer lavtrykksfotball. Noe som antagelig er grunnen til at Patrick ønsket å gå til norsk fotball og Strømsgodset. Men det ser ut til at han har en meget lengre vei å gå med å la seg innpasse enn jeg ville ha trodd dersom jeg fra starten av hadde dannet meg en slik forestilling om ham ( delvis dekkende eller fullstendig gal).

På sett og vis får jeg et flashback til en spiller som klubben før har hatt. På denne forsto jeg det som at han som bakgrunn var vant til at ballforflytningen framover gjennom pasningsutvekslinger på en litt forundrelig måte burde skje litt bak der trykket av laget forover på banen fant sted. Da ville også egen ballbesittelse i en slik tankegang være litt beskyttet. Den spillerens navn? En spiller som kom inn i laget etter hvert og det daværende spill som en utmerket bidragsyter, men som ble en del hemmet av skader. Peter Lindau.

Framsatt litt uferdig uttenkt ennå, slik at det eventuelt kan bidra til at vår spiller Patrick mer blir diskutert enn utelukkende "slaktet".

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 19 Mai 2014, 00:01 
Avlogget

Er vel ingen som slakter for å slakte? Men på et diskusjonsforum for Godsetfans er det naturlig å diskutere nysigneringer og spillere. Når man kommer med et renommé som Patrick Olsen og alt tyder på det skal bli gull og grønne skoger, og nå noen måneder inn i sesongen har han levert null og niks. Sett lat ut på a-laget, ikke noe god i cupen, håpløst rødt kort i 2.divisjon, det er ikke for å kappe huet av noen akkurat, det er mer å statuere at skal man spille i den vakre blå drakta må det tas tak. Se på andre lånemannen Junior, han viser ihvertfall at han har lyst til å spille fotball og ser bedre og bedre ut for hver gang han er på banen. Håper Patrick kan vise noen tendenser til noenting snart, ellers så kan det se vanskelig ut for så mye spilletid

Topp

InnleggSkrevet: 19 Mai 2014, 09:57 
Avlogget
Brukerens avatar

Salihovic skrev:
Er vel ingen som slakter for å slakte? Men på et diskusjonsforum for Godsetfans er det naturlig å diskutere nysigneringer og spillere. Når man kommer med et renommé som Patrick Olsen og alt tyder på det skal bli gull og grønne skoger, og nå noen måneder inn i sesongen har han levert null og niks. Sett lat ut på a-laget, ikke noe god i cupen, håpløst rødt kort i 2.divisjon, det er ikke for å kappe huet av noen akkurat, det er mer å statuere at skal man spille i den vakre blå drakta må det tas tak. Se på andre lånemannen Junior, han viser ihvertfall at han har lyst til å spille fotball og ser bedre og bedre ut for hver gang han er på banen. Håper Patrick kan vise noen tendenser til noenting snart, ellers så kan det se vanskelig ut for så mye spilletid

Det var Dimmi som brukte termen "Hugge hode av". Patrick har ikke levert, det kan vi alle være enige om. Men så var det måten man reagerer på dette, vi er uenige om. Punktum.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 62 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen