Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 13 Des 2018, 17:14

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 07 Sep 2014, 09:27 
Avlogget
Brukerens avatar

Hei folkens på tide å kjøre seg opp.

Førstkommende Lørdag spiller vi mot Brann hjemme KL:18:00. Jeg oppfordrer alle til å være innenfor stadionportene og på plass senest 17:30. Målet er å kjøre opp spillerne og få varmet opp tribunen før kampen. Jeg regner med att alle er med på det?
Dette er en kamp som er sinnssykt viktig og vi skal faen ikke spare på kruttet, stilner det på din plass, da er oppgaven din enkel, du synger videre å folk henger seg garantert på. Bestem deg på forhånd "i dag skal jeg virkelig være med å gjøre en forskjell for att tribunelivet er på det nivået det skal være". Gi faen i dommerne og diverse annet som pleier å stoppe sangene, syng isteden.
Noe av det flaueste jeg veit er å tape en tribunekamp på hjemmebane, det skal IKKE skje og det skal ihvertfall ikke skje på Lørdag.

Dette er vår by, vårt lokale lag, vårt fort og det skal David Nilsens menn samt Bergenserne få kjent førstkommende Lørdag.

Vi er Strømsgodset IF, GodsetUnionen.
Velkommen til Drammen, her frykter vi ingen.

Topp

InnleggSkrevet: 09 Sep 2014, 12:21 
Avlogget
Brukerens avatar

Får selv ikke vært på kampen, men håper virkelig alle hører på et TTM sier her. De som starter sanger prøv å les kampen, noen sanger funker best etter scoring/målsjangser når "energien" til tribunen er på topp, andre passer best når det er litt kjedelig eller går trått. Husk at noen av sangene er det mulig å holde gående lengre enn bare 2 minutter. Hvis en sang som skal gå en stund, dør ut alt for tidlig er det bare for forsanger å starte den på nytt, så folk skjønner at man ikke skal gi seg med engang. Noe som irriterer meg veldig er når sanger blir avbrutt fordi folk er mer opptatt av å skal kjefte eller klage. Drit i dommeren eller at det blir innkast, hold sangene gående!

Topp

InnleggSkrevet: 12 Sep 2014, 22:52 
Avlogget

I morgen forventes det fullt trøkk på GU-tribunen, alle må bidra! GU kan spille en stor rolle i tryggheten for laget, de skal ha backing fra de kommer ut til oppvarming til kampen blåses av. Følg det capoene og forsangergruppene drar i gang, få sidemann til og synge av full hals. Vi har et rykte å opprettholde og det er på høy tid at vi viser oss fra vår beste side. Så uansett om det ikke skulle gå bra på banen burde alle være i interesse av å kunne gå med hevet hodet fra Marienlyst i morgen kl 2000.

Møt opp tidlig og sett standarden for gutta på banen!

Kom igjen Godset!

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet