Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 31 Okt 2020, 11:24

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 85 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Godsetunionen.com
InnleggSkrevet: 11 Mar 2015, 16:44 
Avlogget

Det nye medlemssystemet synes jeg ikke var veldig brukervennlig.

Mulig det bare er meg, men hvor finner jeg faktura for betaling av medlemskap i det nye systemet?

Har sendt epost til styret, men ikke fått noe svar.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mar 2015, 23:17 
Avlogget
Brukerens avatar

Alle som melder seg inn får giro på epost. Dette fordi det er tvungen kid. Nye systemet er veldig mye bedre enn det gamle. Bare litt problemer i starten .
Send gjerne navn og epost på pm til meg.
Thor Arne Hanssen
Leder GU

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 30 Apr 2015, 20:10 
Avlogget
Brukerens avatar

Forumet har (igjen) blitt istandsatt layoutmessig og brukne lenker er ordnet. Håper på en bedre vår.

Det kom innspill på at lenker skulle åpnes i ny fane fremfor samme vindu, funksjonalitet for dette er nå bakt inn slik at nye lenker (muligens eksisterende også) vil åpnes i ny fane. Kan være noe nettleserspesifikt her dog.

Kom dere tilbake fra VGD nå.

Topp

InnleggSkrevet: 25 Jun 2015, 17:20 
Avlogget

Dette er en test som bruker på om jeg får postet innlegg, nå fra PC på jobb. Et annet innlegg for et par dager siden forsvant ved avsending.

Ellers må jeg for min del ha mulighet til å skjule min bruker når jeg sitter lenge og plundrer med mitt mobiltastatur. Det er oftere, der jeg har tid og anledning. Hver gang jeg måtte se noe av brukerkontrollpanel og prøver å skjule min bruker, har jeg nesten alltid ikke fått logget inn, men blitt sendt til forrige side.

Om forumet igjen skulle virke, er mitt krav å være i stand til å skjule min bruker ved hjelp av smartphone. Ellers vil jeg i beste fall bare skrive en gang i blant fra PC. Og da mister jeg kontinuiteten i det å skrive.

Så dette forumet har lenge klikket. Men jeg registrerer at en annen innsender har fått sendt et innlegg.

Ellers er stadig forumet nede. Det ser ut til at noe bør gjøres.

Endring: Det var nå mulig å skrive og sende fra PC. Men nå har jeg ikke tid til å skrive normalinnlegg herfra.

Ny endring: Jeg lyktes nå ikke å logge inn fra min smartphone. Selv da det tilsynelatende lyktes, ble jeg nærmest kastet ut igjen og tilbake til ikke-innlogget tilstand.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 29 Jun 2015, 09:29 
Avlogget

Fra jobb-PC kan jeg skrive. Men der har jeg oftest ikke tid eller anledning.

På smartphone kommer jeg ikke inn. Selv om, noe jeg ikke ønsker å godta, at jeg har mitt brukernavn vist, er jeg IKKE i stand til å skrive. For jeg vises allikevel ikke-pålogget, til tross for eventuelt et øyeblikk å ha sluppet til med pålogging.

Dermed smuldrer mitt nærvær bort.

Også den mest hyppige innsenderen er for tiden inaktiv. Enten grunnet manglende respons eller utspringende av trøbbel med å logge inn.

Det må altså foretas et eller annet, noe jeg under hånden (på buss til Nadderud) har hørt sagt at det forsøkes.

Endringene: Et avgjørende IKKE hadde jeg utemistet.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Sist endret av Independiente den 29 Jun 2015, 16:38, endret 2 ganger.

Topp

InnleggSkrevet: 29 Jun 2015, 14:52 
Avlogget

Kommer også inn på smartphone. Jeg syns det er synd at ingen kommer med noen info om hva som skjer med forumet, om det i det hele tatt blir jobbet med problemet eller ikke. GU er ikke verdig dette, selvom forumaktiviteten har vært heller laber i det siste.

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Topp

InnleggSkrevet: 03 Jul 2015, 22:01 
Avlogget

Vi har nå en trener som virker interessert i å respondere på spørsmål/diskusjoner på forumet!
http://www.nettavisen.no/sportspill/tip ... 06153.html

Bare så synd vi ikke har en stabil plattform- det virker håpløst å stimulere til liv her inne når folk ikke en gang får logga inn. Min erfaring: Det funker som regel i Safari, men ikke lenger i Chrome.

Topp

InnleggSkrevet: 03 Jul 2015, 22:45 
Avlogget
Brukerens avatar

Independiente skrev:
Om forumet igjen skulle virke, er mitt krav å være i stand til å skjule min bruker ved hjelp av smartphone. Ellers vil jeg i beste fall bare skrive en gang i blant fra PC. Og da mister jeg kontinuiteten i det å skrive.

Det er jo en setting som følger brukeren din uansett hvor du logger inn fra, du trenger ikke sette det ved hver eneste pålogging.

Ellers er det mye rot med selve hardwaren som er satt bort til drifting et annet sted og cost vs gain begynner tære litt på innsatsmoralen til enkelte.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Jul 2015, 14:38 
Avlogget

Daniel skrev:
Independiente skrev:

Det er jo en setting som følger brukeren din uansett hvor du logger inn fra, du trenger ikke sette det ved hver eneste pålogging.

Ellers er det mye rot med selve hardwaren som er satt bort til drifting et annet sted og cost vs gain begynner tære litt på innsatsmoralen til enkelte.

Det har jeg også hatt inntrykk av før at var slik det fungerte, men nylig har det ikke lenger vært sånn i mitt tilfelle. Dessuten har jeg i senere tid ikke kommet inn i det hele tatt via min smartphone lenger. Som sagt: Hver gang jeg ved innlogging tilsynelatende kommer inn, blir jeg umiddelbart kastet loddrett ut igjen.

Ellers kunne jeg med god anledning flere ganger innimellom ha skrevet noe fra mitt hotellrom i Tirana, slik jeg også kan (men dermed bare kunne) i fortsettelsen i Praha. Stadig med defekt hjemme-PC er jeg som snarest innom biblioteket for å betale et par regninger før jeg må ordne med litt klær før morgendagens flytur og 8 netter i Praha.

Så derfor dessverre heller ikke noe fotballrelatert innlegg nå.

Topp

InnleggSkrevet: 03 Aug 2015, 19:40 
Avlogget

Nå tilbake i Norge og til jobb etter 5 netter i Tirana, 8 i Praha og 6 i Split, med mellomliggende netter i Norge, har jeg en PC tilgjengelig på jobb, men da også en jobb å gjøre.

Mens på smartphone består mitt problem. Jeg skjønner at det er lite inspirerende å ordne med et bortimot hendødd forum, bortsett fra Kiddo til all ære!. Men selv får jeg ikke skrevet noe der. Og fra PC fra jobb har jeg altså annet som nå framover tilspisser seg, mens jeg innimellom på hotellrom nylig hadde hatt utmerket tid til å skrive. Stoff å skrive om også som jeg nå brenner inne med, og som uskrevet faktisk heretter vil hemme meg dersom jeg helt innimellom skulle gi meg til å skrive noe fra jobbekontor.

Sånn er det beklageligvis.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Aug 2015, 17:17 
Avlogget
Brukerens avatar

Independiente skrev:
På smartphone kommer jeg ikke inn. Selv om, noe jeg ikke ønsker å godta, at jeg har mitt brukernavn vist, er jeg IKKE i stand til å skrive. For jeg vises allikevel ikke-pålogget, til tross for eventuelt et øyeblikk å ha sluppet til med pålogging.

Ikke at det har spesielt mye å si, men du bruker vel ikke tilfeldigvis Chrome på telefonen? Kan forøvrig bare være at det kun er jeg som sliter med innlogginga der, men har mine tvil.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Aug 2015, 17:58 
Avlogget

Grompen skrev:
Independiente skrev:

Ikke at det har spesielt mye å si, men du bruker vel ikke tilfeldigvis Chrome på telefonen? Kan forøvrig bare være at det kun er jeg som sliter med innlogginga der, men har mine tvil.

Jeg visste det ikke engang, men finner så ut:
"Det følger med to nettlesere i Galaxy S4 Active. Den vanlige Android-nettleseren, med Samsungs modifikasjoner, og Google Chrome."

Så svaret er tydeligvis iallfall delvis ja.

På jobbkontor passer det ikke så ofte å skrive innlegg. Så dermed har også jeg blitt stort sett taus.

Topp

InnleggSkrevet: 15 Aug 2015, 20:54 
Avlogget
Brukerens avatar

Gjort et forsøk på å rette opp ovenstående om innloggingsproblemer.

Årsaken er cookieinnstillinger på serveren som er blitt endret, men nettleserne deres fortsetter å bruke eksisterende cookies lagret i deres egen nettleser som ikke lenger matcher nettsidens. Derfor vil man oppleve at det fungerer i nettlesere som man ikke bruker til vanlig, da disse genererer nye cookies som matcher de riktige innstillingene fordi de ikke har noen lagret lokalt fra før.

Har nå gjort justeringer som gjør at nettleserne deres skal generere nye cookies som samsvarer. (En kunne også oppnådd resultat ved å slette lokal cache)

Denne nyhetsbanneren øverst er fjernet også, så du kan jo sjekke nå Indie, om ting er som det skal på mobil. Jeg skjønner ikke helt hvorfor den skulle skjule noe, men kan være noe layoutmessig som krøller det til. I alle tilfeller er det mer "originalt" nå.

Topp

InnleggSkrevet: 16 Aug 2015, 22:58 
Avlogget

Jeg har også litt merkelige innloggingsproblemer:

Med Chrome og Safari på Mac fungerer alt som det skal.
Men fra iPhone virker bare Safari. Om jeg logger inn med Chrome får jeg beskjed om at "min bruker er permanent utestengt fra forumet, og at utestengelsen gjelder min IP-adresse". Dette med IP-adresse har jeg vondt for å tro på da jeg kommer inn med Safari fra samme enhet på samme tid og at denne meldingen dukker opp uansett hvor jeg er når jeg prøver å logge inn (WiFi hjemme og på jobb samt 4G).
Med IE på Windows fungerer alt som det skal, men fra Chrome opplever jeg det samme som Indie beskriver: En evig "logg-inn-og-bli-kastet-ut-igjen-loop".

Men det er i alle fall fint at det virker fra Chrome på Mac som er min hovedmaskin. :-)

Topp

InnleggSkrevet: 19 Aug 2015, 06:13 
Avlogget

I all hast et forsøk fra smartphone før jeg må reise på jobb. Ser om det blir postet. Det kom opp noe forstyrrende om Android som jeg fikk vekk.

Poster.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 85 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen