Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 24 Okt 2020, 19:16

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 278 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 28 Des 2015, 14:33 
Avlogget

Mest sannsynlig inn er nok Keita.
Men han er visst keen på en tur østover.
JIB hadde vært en forsonende nyttårspresang.

Topp

InnleggSkrevet: 28 Des 2015, 16:52 
Avlogget

sailorman skrev:
....................................................Strømsgodset er med i en konkurranse der det er om og gjøre å være best. I den situasjonen vi befinner oss i for øyeblikket har vi muligheten til å hente de nødvendige forsterkningene til å vise RBK og Molde ryggen og ta seriegull i 2016. Med de riktige avgjørelsene og med de riktige spillerne i de riktige posisjonene er det faktisk mulig at Strømsgodset kan ta over tronen i norsk fotball og kopiere Rosenborgs domminans da de var på sitt beste.

.........................................................................

Det er ikke utenkelig at en bestrebelse med en slik innretning kunne lede til ett seriegull før eller senere, selv om jeg er høyst uviss på om en kontrollert kan oppnå det. Så mye sportslig og økonomisk risiko er nemlig involvert. Men like gjerne før det eller så i en fortsettelse ville kunne følge en forødelse av oppsamlet kapital, og at klubben kunne komme til å ligge med brukket rygg.

Når Strømsgodsert har suksess i på forhånd helt uant grad, hvorfor ikke holde fast på tilnærmelsen som har ledet til relativ og i blant til og med absolutt suksess, og som fører videre i retning av en sikker framtid med periodevis suksess, istedenfor å gå fram på en annen måte enn nettopp det, og som risikerer å bety fallitt?

Edit: En mistet bokstav.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Sist endret av Independiente den 30 Des 2015, 16:32, endret 1 gang

Topp

InnleggSkrevet: 29 Des 2015, 10:40 
Avlogget

I klubbens egen måte å drive på har jo nettopp sølvmedalje blitt vunnet. Før spillersalgene var spillerrekruttering på dagsorden. Siktepunktet var da eventuelt å være med i gullstrid. Så målsettinger om endog gullstrid i blant er ikke noe fremmed.

Spillersalgene har imidlertid frambrakt en ny situasjon. Spillerkjøp er varslet. De sies å gjelde tre til fire spillere som vil kunne gå rett inn i en første11er. Det er likevel blitt påpekt at dette vil skje under samme betingelser som før.

Det framstår uavklart om spillere som vil kunne gå rett inn i en første11er, alle gjelder spillere som er voksne, eller kan inkludere f.eks et ungt spillertalent.

Enten det er slik eller sånn, er det vrient å vite om et fornyet lag vil kunne bli like velkomponert med hensyn til spillertyper, som laget som avsluttet forrige sesong. Selv om det skulle bli, så vil det kunne ta tid. Det mest sannsynlige er en viss innledende sportslig svekkelse med uviss varighet.

Kort sagt, det er litt av noen spillere og spillertyper som søkes erstattet. Vel ikke spiller for spiller, hvem skulle det kunne ha vært, men til dels på annen plass. Ytterst krevende å få til.

Det jeg har stilt meg avvisende til i forrige innlegg, er en type satsingsoppfordring som vil tilsidesette den innretning Strømsgodset har forfulgt. Og for den sakens skyld, selv ikke en slik sjanseseilas ville med sikkerhet vinne seriegull.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 04 Jan 2016, 20:06 
Avlogget

Kjenner meg veldig delt med tanke på dagens rykter. Om en først ser på et eventuelt salg av Marvin, mener jeg det ikke er fornuftig. Tror fortsatt han kan vise mye i Tippeligaen og at det da er bedre å satse på forlengelse av kontrakten. Om han selges må en ny spiss inn, som er en kapabel til å konkurrere med Marcus om plassen. Fortsetter Marcus med målteften han viste i høst, kan det føre til at han går i sommer. Da er spiss situasjonen kritisk, så Marvin trengs etter min mening videre

Det andre ryktet med at Keita skal lånes inn, kjenner jeg en skepsis til. Keita er en god spiller ja, men føler et spørsmål knyttet til hans motivasjon. Det er godt kjent at det var en konflikt mellom han og Deila, er han nå klar til å ta veiledning og virkelig hente ut sitt potensiale?

Kunne nå godt tenke meg noen rykter som virkelig gir god følelsen :-) Kun tre måneder til kick off og sesongstart :-)

Topp

InnleggSkrevet: 04 Jan 2016, 23:27 
Avlogget

I tråd med hva jeg leser annetsteds at enkelte andre også mener, uten der framført den mulige endrede motivasjonen at gjentatt tung skade i fjor og den lange veien tilbake potensielt kan drastisk ha forkortet hans karrierehorisont og gjort det mer presserende å høste litt økonomisk i en eventuelt god del kortere spillerkarriere enn før beregnet, som altså derfor kan ha brakt Marvin til å ønske et avsluttende spillereventyr i Sør-Korea, bør nok da det meste avhenge av Marvins egne ønsker. Når det kommer til stykket, kan det bli begge parters interesse i så fall. Vel å merke i så fall.

Er spekulasjonen ikke dekkende, og at han dessuten er åpen for å fortsette her, selv om han har et alternativ, så bør klubben absolutt ikke selge. Men skulle det nevnte stemme, så er det trolig gunstig for begge parter å gå for salg og så tidlig som mulig.

Jeg håper sterkt at det ikke er noe hold i spekulasjonen, og at de to spissene vil utfordre hverandre til en god vårsesong og et desto bedre kvalikspill i Europa. I så fall kan hende at en av dem får en lovende mulighet i en europeisk liga når Strømsgodset har gått så langt man kan komme i forhold til Europa først.

Topp

InnleggSkrevet: 05 Jan 2016, 11:14 
Avlogget

Dersom vi kan få solgt Marvin er jeg positiv til det på bakgrunn av følgende punkter:
- Vi har ikke plass til både Marvin og Marcus fra start samtidig
- Ingen av de tar til takke med å være back-up
- Det er ikke gitt at Marvin kommer tilbake fullt ut etter skaden
- Prestasjonen hans har variert mye
- Han har ingen lokal tilknytning eller et brennende ønske om å spille for godset
- Hans avgang gir BP enda friere tøyler til å komponere "sin" tropp

Men dersom Marvin forsvinner synes jeg Marco plutselig er mer interessant.....

Topp

InnleggSkrevet: 05 Jan 2016, 13:13 
Avlogget

Superteale skrev:
Men dersom Marvin forsvinner synes jeg Marco plutselig er mer interessant.....

Marco ble linket til Thailandsk fotball i romjulen. Er vel greit med penger i Asia og ikke verdens høyeste sportslige nivå.

Topp

InnleggSkrevet: 05 Jan 2016, 13:27 
Avlogget

Parr
Abdi Ibrahim
Bersant Celina på lån.

Hadde vært fornøyd med det :wink:

Topp

InnleggSkrevet: 05 Jan 2016, 13:42 
Avlogget

nå får vi fasiten :-)

http://www.godset.no/news/article/9xtpc ... resenteres

Topp

InnleggSkrevet: 05 Jan 2016, 13:43 
Avlogget

jurokuvicek skrev:
Parr
Abdi Ibrahim
Bersant Celina på lån.

Skulle gjerne hatt tilbake Juro Kouvicek også jeg :-)

Topp

InnleggSkrevet: 05 Jan 2016, 14:01 
Avlogget

Superteale skrev:
jurokuvicek skrev:
Parr
Abdi Ibrahim
Bersant Celina på lån.

Skulle gjerne hatt tilbake Juro Kouvicek også jeg :-)

Haha, hadde farten i glansdagene i hvertfall ;)

Topp

InnleggSkrevet: 05 Jan 2016, 16:47 
Avlogget

Middels imponert med Keita og Nana på lån
Håper på de to andre lander, og at dette er toppspillere.
En midtbane spiller(Ibrahim)
En venstreback(Parr)

Så får vi se hva annet vi måtte trenge etter hvert.

Topp

InnleggSkrevet: 05 Jan 2016, 17:54 
Avlogget

Hvis Hanin blir, ser jeg ikke det helt store behovet for en ny venstre back ?

Topp

InnleggSkrevet: 05 Jan 2016, 18:39 
Avlogget

Hurum skrev:

Velkommen til forumet!

Veiledet av hva jeg har lest annetsteds, kunne jeg lett finne
http://www.fcsg.ch/news/news/news/fc-st ... ws/single/
(en klubb som skal befinne seg i den sveitsiske toppdivisjonen.)

Edit: Har fjernet en forvillet bokstav for mye.

Sist endret av Independiente den 05 Jan 2016, 20:54, endret 1 gang

Topp

InnleggSkrevet: 05 Jan 2016, 20:42 
Avlogget

Hurum skrev:

Har signert for St.Gallen i Sveits. Kontrakt sommeren 2017 om jeg husker rett. Ellers helt greie inn så langt. Keita har vi opsjon på og Nana er klasse når han er skadefri.
Så fåt vi på plass en back og helst en til på midten blir dette bra

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 278 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen