Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 27 Okt 2020, 23:03

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 278 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 12 Apr 2016, 08:01 
Avlogget

1980 skrev:
Jo, og det er jo nettopp det som er poenget mitt.
Veien frem til førstelagsspill virker like lang for talentene våre i år som i fjor, men de som står foran i køen nå er reserver og tribunesliterne fra i fjor.
Det er ikke bra.

jeg er enig med deg, vi burde beholdt Gjerstrøm og latt PVM gå....

Topp

InnleggSkrevet: 12 Apr 2016, 12:59 
Avlogget

Superteale skrev:
jeg er enig med deg, vi burde beholdt Gjerstrøm og latt PVM gå....
Tja hvor mye bedre blir Gjerstrøm av 30 min på venstrekanten vs muligheten for fast plass i OBOS? Sjøl om vi hadde kvitta oss med PVM har vi Abu, Junior, Ovenstad og Nana, kanskje t.o.m. Tokmac som indreløper er nærmere? Utlånet isolert sett er/virker fornuftig. Men PVM ser jeg egentlig på som utgiftspost som ikke bidrar (kankje hardt sagt).
Er du sikker på PVM har noen intensjon å flytte på seg? Husker du Simen Brenne? Sjøl om vi gir'n bort gratis eller dekker hele/deler av lønna tviler jeg på klubber står i kø for å hente en skadeplaget spiller som har bikket 30 når han ikke er god nok for oss.

Topp

InnleggSkrevet: 12 Apr 2016, 13:43 
Avlogget

Jeg vet egentlig ingenting om PVM....

Jeg synes det er snodig at spillere som har prestert godt på høyt nivå over tid plutselig faller i gjennom.
Storflor og PVM har omtrent like mange kamper i tippeligaen, omtrent like mange mål og landskamper.

Likevel klarer Storflor å holde yngre talenter i stangen år etter år, mens PVM er helt ute.
Jeg hadde håpet at PVM var en ny Storflor, men neida.....

Topp

InnleggSkrevet: 12 Apr 2016, 14:01 
Avlogget

Storflor vs Vaagan Moen målt etter kamper og mål blir vel litt som å sammenligne poteter og gulrøtter.
Øyvind er jo en spillertype som er som skreddersydd til formasjon og spillestil hos oss, mens Petter jo i utgangspunktet vel ble hentet inn til en rolle i laget som vi ikke bruker lengre?

Ingenting hadde vært bedre om Petter slår til skikkelig når han først er her denne sesongen også.
Det jeg argumenterte for her opprinnelig var egentlig bare en forundring over at man etter å først ha annonsert at stallen er for stor og at man ikke har plass til unggutta, så er den eneste reelle endringen et halvt år senere at man har sendt to unggutter ut på lån.

Topp

InnleggSkrevet: 12 Apr 2016, 14:48 
Avlogget

1980 skrev:
Storflor vs Vaagan Moen målt etter kamper og mål blir vel litt som å sammenligne poteter og gulrøtter.
Øyvind er jo en spillertype som er som skreddersydd til formasjon og spillestil hos oss, mens Petter jo i utgangspunktet vel ble hentet inn til en rolle i laget som vi ikke bruker lengre?

Ingenting hadde vært bedre om Petter slår til skikkelig når han først er her denne sesongen også.
Det jeg argumenterte for her opprinnelig var egentlig bare en forundring over at man etter å først ha annonsert at stallen er for stor og at man ikke har plass til unggutta, så er den eneste reelle endringen et halvt år senere at man har sendt to unggutter ut på lån.

jeg forstår hva du mener med sammenligningen, men jeg synes fremdeles det er utrolig hvordan rutinerte spillere plutselig faller sammen prestasjonsmessig.....

Topp

InnleggSkrevet: 13 Apr 2016, 09:33 
Avlogget

VB87 skrev:
Burde jo ha endret tråden til "endringer i spillerstallen" om vi ikke skal dra frem de gode gamle forslag til angrep-midtbane og forsvar trådene?
Så jeg poster det her:
http://www.itromso.no/100Sport/fotball/ ... O4.twitter
Magnus Andersen linkes til Godset. Kant/Indreløper. Lukter litt middelmådighet over dette? Var god når TIL rykka ned i 2013 ellers har jeg bare sett sporadiske kamper. Er jo nærmere 30 år så kan ikke regne med noe stort videresalgspotensiale.

1980 skrev:
Helt ok spiller, men at vi skal hente en 29-åring fra Tromsø.... Nei, dette høres nesten rart ut.

Et spørsmål er om dette betyr at sportslig ledelse er i ferd med å konkludere at det ikke blir noen fortsettelse for Keita.

Som nesten alltid har ikke jeg oversikt over andre klubbers spillere. At imidlertid også Odd synes interessert, kan jo eventuelt tyde på at det er noe ved spilleren som spillertype.

(At i tillegg VIF er interessert, trekker jeg derimot ikke noe ut av. :mrgreen: )

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Apr 2016, 15:41 
Avlogget
Brukerens avatar

Håper ikke vi bruker mye penger på å leie keita. Vi har leid han frem til 30. juni 2016. Det vil si en avtale for 13 kamper, der han allerede har misset 4 (har ikke regnet med de 15 min han hadde mot haugesund). Det gir oss ni kamper (+ evt cup kamper) med Keita igjen før avtalen går ut om man må avgjøre om oppsjonen skal benyttes, det er det ingen ting som tyder på at vi bør nå...

Topp

InnleggSkrevet: 15 Apr 2016, 09:51 
Avlogget
Brukerens avatar

1980 skrev:
Helt ok spiller, men at vi skal hente en 29-åring fra Tromsø.... Nei, dette høres nesten rart ut.

Trodde egentlig at disse ryktene var gamle. Gikk noen i fjor og (om jeg ikke husker feil) i vinter. Tror neppe han er aktuell nå fremover.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 278 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Bing [Bot] og 11 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen