Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 17 Okt 2018, 13:44

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 52 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 01 Mar 2016, 10:40 
Avlogget
Brukerens avatar

travern skrev:
"Hva er mest hendig og praktisk å lese: DT:BB i fullformat og 7 bilag eller VG sporten?"

Du sier det jo på en måte litt selv der da, hvis du ikke vil lese alt så plukker du opp vg sporten og leser kun den, slik som at du går inn på Strømsgodset IF for å lese om klubben. Så lar du surr (DT:BB) ligge på bordet ;)

Vi to kommer aldri til å bli enig :p

Topp

InnleggSkrevet: 01 Mar 2016, 15:03 
Avlogget
Brukerens avatar

Independiente skrev:
travern skrev:
.............................................
Hva er mest hendig og praktisk å lese: DT:BB i fullformat og 7 bilag eller VG sporten?

Analogien treffer ikke : Du legger ikke fra deg sju avisdeler på papir i en rotete haug; kategoriene forblir tvert imot ryddig på samme sted, og enkelte av disse behøver du ikke engang å sjekke dersom de inneholder det som for en selv er bortimot irrelevant stoff.

Spot on, Indie!

Topp

InnleggSkrevet: 01 Mar 2016, 16:16 
Avlogget
Brukerens avatar

Det er det som er poenget. Hvorfor skal du kline til med 7 bilag når det allikkavæl og uansett holder med vg sporten?

Jeg har uansett gjort mitt, jeg har presentert tiltak som vil skape et levende debattforum, men som er ellers i demokratiet vil det ikke skje noe som helst og detta forumet er like dødt igjen om to måneder. Det synes jeg er dumt

Topp

InnleggSkrevet: 01 Mar 2016, 16:26 
Avlogget
Brukerens avatar

travern skrev:
Det er det som er poenget. Hvorfor skal du kline til med 7 bilag når det allikkavæl og uansett holder med vg sporten?

Jeg har uansett gjort mitt, jeg har presentert tiltak som vil skape et levende debattforum, men som er ellers i demokratiet vil det ikke skje noe som helst og detta forumet er like dødt igjen om to måneder. Det synes jeg er dumt

Bra med initiativet. Det skal du ha!

Det kan godt være at forumet er like dødt om 2 mnd. Det tror jeg det da også hadde vært med dine forslag til endringer. Da er det ikke liv laga for forumet og man kan like gjerne legge det ned. Så får man benytte VGD og Facebook i stedet. Men jeg håper og tror at forumet forsatt har livets rett.

Topp

InnleggSkrevet: 05 Mar 2016, 11:17 
Avlogget
Brukerens avatar

travern skrev:

Det er ikke sånn at du sitter på sannheten, selv om forslaget passer deg. I et demokrati kan man prøve meningene sine mot likemenn. Denne gangen tror jeg forslaget falt, men det er fint med innspill og forslag.

Når det er sagt så var det jeg som spurte innledningsvis om inndelingen, og selv om jeg også mener én tråd blir feil, så er det en viss vridning mot at Strømsgodset IF-kategorien er blitt for "generell", da det postes alt mulig der inne. Det er for lite oppmerksomhet på struktur. Dessuten er det mye inkonsekvente tituleringer av emner, det gir meg spader.

Jeg kunne tenkt meg å skrote Sesongtippinga, da det ikke har vært noe der på 2 år, samt legge turer og tribunekultur under Godsetunionen.

Da hadde vi stått igjen med
    Strømsgodset IF
    Kamptråder
    Godsetunionen
    Fotball Generelt
    Surr

Ellers er det synd at det har gått såpass mange tråder tapt i "Fotball Generelt". Heldigvis ble det oppdaget før hele Deila-tråden gikk ut vinduet.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jan 2017, 10:16 
Avlogget
Brukerens avatar

Ja, da er vel forumet erklært dødt igjen? På tide å prøve noe nytt?

Topp

InnleggSkrevet: 22 Apr 2018, 18:49 
Avlogget
Brukerens avatar

Vil bare si at det finnes gode forslag fra undertegnede som ville friska opp detta forumet.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 52 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-18 | Webpublisering og webdesign i Drammen