Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 29 Okt 2020, 07:05

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 6 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 30 Nov 2018, 21:35 
Avlogget

Ja dette blir en "bonus-kamp" for oss alle!

Med EL-spill 2019 er det litt lettere å møte seriemesteren på Ullevål!

Håper julenissen leser ønskelisten min tidlig slik at vi får seier'n :twisted:

Var innom treningen på onsdag og det virket som om humøret var bra og mye fart i spillet...

Topp

InnleggSkrevet: 01 Des 2018, 03:34 
Avlogget

Har ikke hatt noe å skrive om annet enn: Er våre spillere så godt forbi en utladning at de har gjenvunnet en motivasjon som er mer enn ord? I så fall kan RBK være så mette av sitt program at de kan være litt mindre vriene å ha med å gjøre enn ellers.

Egentlig samme poeng som sist: Selv om det så vidt lyktes å jage en kamp mot Stabæk til å oppnå et ønskelig resultat, virker det å være mer vrient å bli satt på en slik prøve mot RBK. Da kunne det være gunstig å holde spillet borte fra egen 16-meter for å slippe et slikt jag. Jeg sier intet mer.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 02 Des 2018, 01:43 
Avlogget

Jeg bør vel ikke si det eller tenke det, men har faktisk en god følelse før dagens kamp. RBK er ikke gode for tiden, og kommer fra to dårlige kamper, mens Godset har intet å tape i kampen. Tror en i denne kampen kan få utløst energi som laget innehar og dermed egenskapene som laget har. Så gleder meg til kamp og tror det blir tre av tre seire i finaler mot RBK i cupfinaler :D

Topp

InnleggSkrevet: 02 Des 2018, 12:29 
Avlogget

Nok en cupfinale med seiersvante trøndere på den ene banehalvdelen. Litt irriterende at de virker å ha "klippekort" til disse kampene og det kan nesten se ut som spillerne deres begynner å ta den årlige Ullevålturen som en selvfølge også. Tenker da på idioten Søderlunds "feiring" da han avgjorde semifinalen med sin sene scoring mot Start. Rosenborg er STORE favoritter i denne finalen og der ligger også vår mulighet, vi kan spille uten frykt for alle forventer allikevel at vi taper og årets Rbk-utgave er ikke umulig å slå. Og gud hvor deilig det hadde vært å gjort akkurat det i dag. HEIA GODSET!!!

Topp

InnleggSkrevet: 02 Des 2018, 21:57 
Avlogget

Seiere og nederlag blir i alminnelighet til underveis. Da var vi i en tid godt med. Men med den styrkeforskjellen som det tross alt er mellom lagene i denne sesongen, så hadde vi nok trengt å ha fått med oss korrekte dommeravgjørelser istedenfor slike avgjørelser som ekspertkommentatorer, leser jeg, holdt for gale i favør av RBK. Med antatt riktige avgjørelser ville det ha vært jevnere i målprotokollen underveis. Med mulighet for at det også kunne ha vært slik til slutt. Så hadde RBK pgså en matchvinner i sin keeper. At det til slutt blir så mye som 1-4, skyldes jo at vi må prøve.

Mos scoret ennå en kamp!

Takker for et realt forsøk på å vinne finalen!

Senere tillegg: Så leser jeg på vgd en henvisning til en artikkel av Ola Bernhus i Aftenposten. Det står at Strømsgodset trakk seg noe tilbake etter å ha nådd 1-0 med sikte på å kontrollere. Det er jo problemstillingen som har vært en gjenganger hos meg, jeg som er kritisk til det. Jeg touchet spørsmålet i mitt første innlegg i tråden. Men fra min posisjon på 2. benk bak mål og med en underordnet kapo nesten foran meg la jeg ikke så mye merke til sånt som ellers, da jeg i blant har registrert sånt. Jeg tør ikke engang å si om det var så utpreget denne gang som andre ganger. ( Jeg kommer ganske sikkert tilbake til temaet.)

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 03 Des 2018, 00:37 
Avlogget

RBK vant fortjent. Vi holdt oppe spenningen til 3 - 1... da var det kjørt.

Tenk over hvor mange langpasninger vi slo og mistet ballen til motstanderen.. og hvor mange langpasninger RBK hadde?

Vi mangler fortsatt gode/og mange nok bevegelser rundt ballfører!

Jeg skal ikke trekke frem navn, men det er skikkelig frustrerende å se hvor ofte de samme spillerne mister ballen unødvendig...

Så får vi forsøke å glede oss over 2. plass i NM og på onsdag er det ferie for spillerne. Om ikke vel fortjent så er det nok uansett svært kjærkomment etter en lang sesong :wink:

2019 står open foran oss.... vil det bli tatt nødvendige grep for å heve resultatene for Godset? Ja for det er faktisk nødvendig dersom "skuta" skal kunne gå for fulle seil.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 6 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: