Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 26 Okt 2020, 08:13

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 7 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 26 Mai 2019, 00:06 
Avlogget

Seier søndag for en uke siden, men uten overbevisende spill. Seier onsdag i cupen, men uten overbevisende spill. Så kan vel ikke hevde jeg før denne kampen heller er veldig optimist, men poeng vil klart være en bonus i denne kampen. Håper en klarer å få til eget spill, og kan skape noe gjennom det. Utviklingsretning og annet er før en bestemmer ny trener, noe som kanskje er nært forestående vanskelig å si noe om. Så en kamp uten forventninger fra min side

Topp

InnleggSkrevet: 26 Mai 2019, 07:51 
Avlogget

[Jeg har bare nerver til å se kamper som jeg er til stede på. Så her vil jeg etterpå være avhengig av andres inntrykk. ]

Aner intet om hvordan denne kampen vil bli forsøkt spilt for vårt lags vedkommende. Nå er vi tilbake til øyeblikkets tilnærmet beste oppstilling.

Vilsvik tilbake i en bruttotropp. Om det betyr at han er helt restituert, vet jeg intet omkring. Håper at han ikke spiller for tidlig i forhold til restituering.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 26 Mai 2019, 12:39 
Avlogget

1. Viljar Myhra
40. Morten Sætra

2. Mounir Hamoud
5. Jakob Glesnes
25. Stian Ringstad
26. Lars Vilsvik
39. Lars Sætra
70. Sondre Fosnæss Hanssen

6. Henning Hauger
7. Herman Stengel
8. Johan Hove
18. Martin Rønning Ovenstad
19. Halldor Stenevik
23. Martin Spelmann
29. Yacouba Sylla
36. Hasan Duman

9. Sebastian Pedersen
30. Mos Abdellaoue
90. Amahl Pellegrino

Topp

InnleggSkrevet: 26 Mai 2019, 18:46 
Avlogget

Pause og 1-0 til Ranheim.

Synd vi ikke klarer å holde hodet kaldt foran mål. Pelle og Ovenstad går for kraft i stedet for presisjon... :oops:

Siste 15 styrte vi kampen og klarer vi å være på i 2. omgang tar vi poeng :twisted:

Topp

InnleggSkrevet: 26 Mai 2019, 20:41 
Avlogget

Slutt: 1-0.

Wibe Lund er godt fornøyd med innsatsen.... :oops:

Topp

InnleggSkrevet: 26 Mai 2019, 21:08 
Avlogget

Selv har jeg intet sett.

MrBlue2 skrev:
Slutt: 1-0.

Wibe Lund er godt fornøyd med innsatsen.... :oops:

Du virket ikke så utilfreds etter 1. omgang. VGD-erne er svært misfornøyde. Dvs iallfall en lot til å øyne et til tider brukbart spill.

Jeg ser DT har 1-3 I sjanser mens VG live har 3-2.

Det jeg leser, synes å tyde på at vi er med i kampen etter en svakere åpning, men at spissene later til å ha kommet inn i en sesongperiode, der de har litt mer tungt for å få marginene på sin side.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 27 Mai 2019, 10:36 
Avlogget

Ja det ble enda et tap, men jeg opplever ikke at det er helt håpløst. Det er ganske konkrete ting som er utfordringen for laget i mine øyne, er at det er klare mangler i angrepsspillet. Innlegg slås kun av backer, og med manglende innløp av midtbane og kanter blir Mos alene i feltet. At det i tillegg er tildels svak kvalitet på innleggene, fører til at motstander enkelt kan forsvare seg. Det som undrer meg er når Mos er spiss, at ikke et innlegg kommer lang bakken, og at kun ved noen få anledninger truer midtbanen med innløp i boks. Ovenstad hadde tendenser utover det synes jeg ikke midtbanen bidrar i tilstrekkelig grad

Så er dette ting en kan trene på, så håper pausen brukes godt, og at en kan se bedring til de kommende kampene

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 7 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: