Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 28 Okt 2020, 21:29

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 22 Jun 2019, 12:47 
Avlogget

Troppen til dagens kamp:

1. Viljar Myhra
40. Morten Sætra

2. Mounir Hamoud
3. Jonathan Parr
5. Jakob Glesnes
25. Stian Ringstad
26. Lars Vilsvik
39. Lars Sætra

6. Henning Hauger
7. Herman Stengel
8. Johan Hove
18. Martin Rønning Ovenstad
19. Halldor Stenevik
23. Martin Spelmann

9. Sebastian Pedersen
30. Mos Abdellaoue
77. Muhamed Keita
90. Amahl Pellegrino

Med ny trener kjenner jeg et lite frø er sådd i mine postive tanker....

Henrik Pedersen har tilført tanker og ideer i spillergruppen... så får vi se om "Henrik-effekten" kan ha innvirkning allerede i dag mot serielederen?

Vi sees på GG :twisted:

Topp

InnleggSkrevet: 22 Jun 2019, 14:42 
Avlogget

Jeg for min del håper først og fremst nå å skimte enkelte konturer av en ny starts spillemåte.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 22 Jun 2019, 21:01 
Avlogget

Jeg trodde på noe a la et tomålsnederlag etter at vi ville ha gjort en god eller ganske god prestasjon, men at Molde ville overvinne noe av det nye pressystemet og/ eller at vi ville klikke i et par situasjoner under dette.

Istedet ble det i forsvar vi ble stygt straffet. Hvor det er briljant målfarlighet hos Molde stopper, og at det er defensiv tafatthet hos oss som begynner, det er jeg ikke i stand til å si etter kun å ha opplevd situasjonene "live". Unnlater å antyde noe inntrykk.

Laget må kun fortsette den nye påbegynte omstillingsjobben. Det er mestring av dette spillet som bør være hovedfokus. Så må det poengvis gå som det vil i mellomtiden. En får tenke spillmestring og forsøke å se bort fra tabell. Det kan vi eventuelt begynne å tenke på igjen når mestring finner sted.

Derimot tror jeg det ville ha vært gunstig om vår nye hovedtrener iallfall reflekterer over om han alt nå også etter hvert bør komme med noe input til et kollektivt angrepsspill. For det angrepsspillet vi nærmest spontant hadde før BPs eksperiment med nye spillideer før årets sesong, synes å ha kommet av seg, samtidig som et par eksponenter for dette har forlatt klubben.

["Alle" roser Godsetunionen. For min del var spesielt 2. omgang et rent trommehelvete.

Dersom tromme skal benyttes fortsatt, kan jeg ikke stå på deres tribune, hjemme slipper jeg uansett det, men må på bortebane i tilfelle stå eller sitte på tilnærmet nøytral tribune som taus tilskuer. Da er det lite interessant å reise langt annet enn unntaksvis for der også å måtte stenge inne egne følelser. Eller reise mer lokalt på Østlandet hvis kamptidene er på ukurante tidspunkter ( som f.eks i Sarpsborg kl 20) for kun å stå taus på tribunen.

Men selvsagt, det er for all del Unionens privilegium å velge å opptre som Trommeunionen. Så får en annen enkeltperson ha lov til å se seg mer eller mindre ferdig med aktiv vokal støtte.]

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: