Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 21 Okt 2020, 06:06

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 9 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 22 Sep 2019, 09:24 
Avlogget

Ikke noen kamptropp å finne?

Glesnes er frisk igjen og Keita er ikke med oppover.

Ellers ikke fare for at HP endrer på start-11'rn fra forrige kamp.

3 poeng i dag? Tja... da må feilpasningene bort :roll:

Topp

InnleggSkrevet: 22 Sep 2019, 12:14 
Avlogget

Denne kampen kommer jeg til å vite minimalt om etterpå. For når jeg ikke er til stede, så har jeg ikke nerver til å se, altså på TV.

For meg handler kampen om en parallell problemstilling til det også Ronny Deilas lag i sin tid til å begynne med sto overfor. Det som jeg har nevnt i forbindelse med forrige bortekamp. Det gjelder det å gjenskape sitt spill fra hjemmebane også borte.

Det handler for det første om en mental greie, slik jeg også den gang var meg bevisst. Så har jeg siden da blitt obs på et punkt til. En motstander på sin hjemmebane har gjerne andre kampstrategier enn borte. Det gir litt andre og forskjellige betingelser for oss til å gjenskape vårt spill. Det gir opphav til at eget mot må være enda større. Dessuten at det som kan holde hjemme, blir atskillig mer utfordret borte.

Skal vi ha noen sjanse, så må vi fra kampstart ha mot nok til å forhindre et spillende lag fra å få i gang sitt spill. Dessuten som har fått litt fokus, vi må unngå å by på sjanser gjennom egen utspilling bakfra.

Skal jeg først håpe, så må jeg jo håpe på tre poeng. Et mer reelt håp går nok likevel ut på ett poeng overfor en motstander som ikke her i så fall vil ta et byks bort fra bunnstriden.

Edit: Retting av mobilens "feilretting" av hva jeg skrev for en bokstav..

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Sist endret av Independiente den 22 Sep 2019, 17:48, endret 1 gang

Topp

InnleggSkrevet: 22 Sep 2019, 14:26 
Avlogget

Da har godset.no endelig lagt ut troppen:

1. Viljar Myhra
35. Martin Hansen

2. Mounir Hamoud
3. Jonathan Parr
4. Duplexe Tchamba
5. Jakob Glesnes
22. Prosper Mendy
26. Lars Vilsvik
39. Lars Sætra

6. Henning Hauger
7. Herman Stengel
8. Johan Hove
11. Kristoffer Tokstad
20. Mikkel Maigaard
42. Ipalibo Jack

10. Moses Mawa
56. Mustapha Fofana
77. Muhamed Keita
88. Lars Jørgen Salvesen

(men Keita er ikke med oppover)

Topp

InnleggSkrevet: 22 Sep 2019, 17:00 
Avlogget

Start XI:

35. Martin Hansen

26. Lars Vilsvik
5. Jakob Glesnes (k)
4. Duplexe Tchamba
22. Prosper Mendy

20. Mikkel Maigaard
42. Ipalibo Jack
7. Herman Stengel

11. Kristoffer Tokstad
88. Lars Jørgen Salvesen
10. Moses Mawa

Topp

InnleggSkrevet: 22 Sep 2019, 17:11 
Avlogget

Det som virkelig er skummelt med denne kampen, er hvor viktig den reelt sett er. Kjenner jeg er nervøs før den, forskjellen på de mulige utfallene er enormt. Håper de klarer å senke skuldre, og gjøre en god prestasjon uten tanker for betydning av kampen. Og ja som det blir skrevet viktig med presisjon i pasningsspill, kombinert med et godt kollektivt press som leder til feilpasninger hos motstander

Topp

InnleggSkrevet: 22 Sep 2019, 19:45 
Avlogget

Klarer ikke å si så mye fornuftig akkurat nå. Det blir bare et enormt jubel brøl som kommer frem nå :D Så tusen takk til alle gutta for en kjempe innsats :D

Topp

InnleggSkrevet: 22 Sep 2019, 20:04 
Avlogget

Dæven, det virker som bortekoden er knekket, slik jeg leser VG live!

(Ellers vet jeg ikke noe annet enn det jeg leser.)

Men HURRA! Hvite og BLÅ!

Og: Mikkel Maigaard!!!

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 29 Sep 2019, 00:42 
Avlogget

Om en skal oppsummere kampen, mener jeg at gjennomføringen med tanke på press er enormt god. Laget hang sammen og gjorde jobben, eneste periode med noe press fra Tromsø var siste 15 av første omgang. Utover dette hadde virkelig laget som helhet en enorm forsvars jobb. Håper en klarer å finne nøkkelen til å bruke dette enda mer til å skape sjanser, men mangler per i dag noen prosent i presisjon i de siste pasningene

At treningen av kondisjon har virket kan en virkelig bekrefte nå

Topp

InnleggSkrevet: 29 Sep 2019, 08:08 
Avlogget

Godset.no hadde sin her svært interessante oppsummering med Henrik Pedersen. Der påpeker HP at vårt lag ble litt langt etter 33-34 minutter, at TIL foretok et taktisk grep for å utnytte det (og ble målfarlige), og at det var noe vårt trenerteam fikk justert til pause. Anbefaler til gjennomlytting.

At laget ble langt, smaker av problemstillingen som vi flere ganger har diskutert for andre Strømsgodset-lag (andre, både fordi det er andre spillere, men først og fremst et annerledes spillende lag). Det vil si en slags form for strekk i laget. Hvordan dette har utspilt seg for vårt nåværende spillende lag, vet jeg imidlertid ikke.

Men jeg er imponert over en slik observasjonsevne underveis, ledende til en evne til taktisk å justere i løpet av kampen.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 9 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: