Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 30 Okt 2020, 06:18

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 28 Jun 2020, 13:00 
Avlogget

Laget har hittil i sesongen i svært så stor utstrekning hatt marginer med seg, spesielt mot Sarpsborg 08. I noen grad kan laget selv ha bidratt til at marginene har falt ut slik. På den annen side har en aldri full kontroll på marginer.

Dermed blir det i grunnen et spørsmål om å bedre eget spill dersom det over hodet på noen som helst systematisk måte skal kunne bli poeng også i fortsettelsen. Da tror jeg det er eget kollektivt angrepsorientert spill som det er viktig å makte å få til. Ikke et slikt spill som kommer istedet for press- og trykkspill i egen opptreden, men som kommer ovenpå dette.

På en måte er det nok ved å ha mange av de mest etablerte spillerne på banen i en kampinnledning at dette enklest kan bli til. Da vil mindre etablerte spillere som så byttes inn, lettere kunne videreføre et slikt spill når det først er i gang.

Hvordan skade- og slitasjesituasjonen er, vet jeg intet om.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 28 Jun 2020, 20:57 
Avlogget

innlegget som jeg skrev på, bare forsvant for meg. Da må jeg nok avholde meg fra å prøve å gjenskape det.

Jeg får nøye meg med å si at utviklingen av lagets spill med ball er i mine øyne inne i en bakgate. Dvs jeg forstår mindre og mindre av hva det er som man prøver å iverksette. Eksempelvis får lagets to mest utpregede spisser sjelden fungere som spisser, men blir mye mer hardt arbeidende lagspillere.

Glad for de poengene som er maktet hentet. Men uten et mer fungerende banespill blir det få avslutninger og knapt med vunne poeng framover mot lag som vil være atskillig mer krevende å forsøke å matche.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 29 Jun 2020, 01:58 
Avlogget

Et eller annet sted har jeg lest at HP ønsket økt tempo på ballen.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: