Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 22 Okt 2020, 20:14

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Status fra mitt ståsted
InnleggSkrevet: 06 Jul 2005, 21:43 
Avlogget
Brukerens avatar

Så har jeg vært på GG igjen. Så lang tid tok det å få skuffelsen etter LF kampen ut av kroppen. Jeg blir fysisk dårlig når Godset spiller sånn. Men nå har det vært en del positive meldinger samt at Finstad skal starte (sjøl om jeg har vært litt lunken), så KIL burde vel bli bra. Først, jeg ble ikke dårlig som etter LF kampen, MEN dette er et SIF under en hver kritikk. Hvor er drivet, løpa fra midtbanen, pasninger, taklinger og skudd??? Jeg telte meg til 2 gode angrep: Første som endte med headinga til STB i første og målet i andre. Så ikke et godt offensivt løp. Pasninger var stor sett å dytte ballen til en annen og deretter stå stille for å se hva som skjer.
Til AJ og alle spellera: Begynn å jobb sammen! Fotball er et LAG spill som består i hjelpe hverandre fram til målet med å BEVEGE seg. Good bye, Sunday! When you don't move you'll not a footballer. Velkommen tilbake, Bo, og la Kenneth hvile. For hadde ikke Sandvik rydde opp hadde det blittt ille, og ikke en av alle de lange pasningene traff nærmere enn 2m.
Men en STOR Takk til TAØ (og stengene)!!!

Men det har vær noen positive meldinger de siste dagene: Kevin blir ihvertfall ut sesongen og 3 unggutter opp i A-stallen samt prat med Normann. Uansett hva han gjort, en god spiller en han.

Et stort SPØRSMÅL til AJ: HVORFOR I H...... KOM ALEX INN FRAMFOR EN AV UNGGUTTA????? :evil: :evil: Bruke en speller som ikke har vist noe og som skal reise om noen dager framfor framtida. Da skjønte jeg ingenting.
Men jeg er utrolig skeptisk til framtida når en ser andre klubber kommer i posisjoner nå som det er store penger på vent. Penger vi ikke er i posisjon til å få noe av, noe jeg tror vil skape større forskjeller. I klartekst betyr det at jeg tror, i beste fall, at vi kan bli et habilt 1.div lag (dessverre). Men bedre med en realistisk målsetning enn utopi.
Men SIF vil alltid være laget, uansett hvor fysisk dårlig jeg blir og hvor sjelden jeg besøker GG

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: